تبلت های سامسونگ

با بهترین تبلت های سامسونگ مناسب کسب و کارهای مختلف آشنا شوید

تبلت های سامسونگ به دلیل قابلیت‌ها و طراحی نوآورانه خود می‌توانند به خوبی به نیازهای کسب و کارهای مختلف پاسخ دهند. در ادامه شما را با بهترین آنها آشنا می‌کنیم.

سامسونگ نخستین تبلت اندرویدی خود را در سال ۲۰۱۰ به بازارهای جهانی عرضه کرد و پس از آن توانست مدل‌های متنوعی از سری گلکسی تب را طراحی کند؛ تبلت‌های که با قابلیت‌های متعدد خود می‌توانند به نیازهای مختلف کاربران پاسخ دهند. در واقع این تبلت‌ها برای افرادی که خواهان تبلتی قدرتمند به عنوان جایگزین لپ تاپ هستند یا به دنبال دستگاهی پیشرفته و جمع‌وجور هستند گزینه بسیار مناسبی محسوب می‌شود.

آشنایی با بهترین تبلت های سامسونگ

گلکسی تب S7 

تبلت های سامسونگ

گلکسی تب S7 و S7+ به عنوان بهترین تبلت های سامسونگ محسوب می‌شوند که کاربران با آنها می‌توانند چند کار را به شکل همزمان انجام دهند. این تبلت‌ها با قابلیت‌های متعدد می‌تواند جایگزین مناسبی برای لپ تاپ باشد. سامسونگ برای تب S7 نمایشگر ۱۱ اینچی LTPS TFT و برای تب S7+ نمایشگر 12.4 اینچی با پنل Super AMOLED را در نظر گرفته است. کاربران به کمک قدرت پردازش بالا، صفحه کلید پیشرفته و سامسونگ دسک می‌توانند کارهایی را با تجربه‌ای شبیه به کامپیوتر انجام دهند.

گلکسی تب S7 و S7+ از قلم ارتقا پیدا کرده اس پن بهره می‌برند. سرعت بالای این قلم به همراه نمایشگری با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز امکانی را فراهم می‌کند تا کاربران حسی همانند یک قلم واقعی را هنگام یادداشت‌برداری تجربه کنند. تبلت های سامسونگ مدل S7 و S7+ موفق به دریافت تاییدیه SGS شدند که از استاندارد و ایمنی نور آبی آنها حکایت دارد. در واقع به کمک این ویژگی‌ها، کاربران پس از تماشای یک فیلم طولانی با خستگی چشم مواجه نخواهند شد.

گلکسی تب S7 FE توانایی پشتیبانی قابلیت انجام همزمان کارها را دارد. کاربران به کمک قابلیت Multi-Active Window قادرند تا سه برنامه را به شکل همزمان اجرا کنند؛ در واقع می‌توان هنگام وبگردی یادداشت برداشت و یک ویدیو را نیز استریم کرد. با قابلیت App Pair نیز می‌توان ترکیبی از اپلیکیشن‌ها را به شکل همزمان در بخش Multi-Active Window اجرا کرد. تب S7 FE همانند سایر مدل‌های این سری از تبلت های سامسونگ از قلم S Pen، صفحه کلید کتابی و پشتیبانی از سامسونگ دکس بهره می‌برد.

گلکسی تب Active 3

تبلت های سامسونگ

گلکسی تب Active 3 در عین زیبایی و قابلیت حمل بالا از بدنه‌ای مقاوم بهره می‌برد. سامسونگ قابلیت‌های این تبلت را بر اساس نیازهای کارمندان میدانی طراحی کرده است؛ برای مثال نیروهای امدادی که همواره از دستکش استفاده می‌کنند، می‌توانند بدون خارج کردن دستکش‌ها با این سری از تبلت های سامسونگ کار کنند.

گلکسی تب Active 3 موفق به دریافت گواهینامه MIL-STD-810H شده و برای برخی از سخت‌ترین مشاغل جهان در محیط‌های دشوار گزینه مناسبی محسوب می‌شود. در واقع این تبلت از قابلیت ویژه‌ای در جذب ضربه بهره می‌برد و در برابر سقوط از ارتفاع ۱.۵ متری نیز مقاوم خواهد بود. ضمن این که این تبلت از گواهی IP68 در مقابل آب و گرد و غبار برخوردار است. چنین مورادی آن را به یک گزینه ایده‌آل برای مشاغل سخت تبدیل می‌کند.

سامسونگ برای گلکسی تب Active 3 پردازنده‌ قدرتمند اگزینوس، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی را در نظر گرفته است. همچنین این تبلت از پشتیبانی از WiFi 6 با MIMO پشتیبانی می‌کند و می‌تواند امکان اتصال سریع وای فای برای انتقال داده را فراهم سازد. همچنین باتری 5050 میلی‌آمپر ساعتی با با امکان شارژ سریع از طریق USB و پین‌های POGO امکانی را فراهم می‌کند تا بتوان ظرف مدت زمان کوتاهی آن را شارژ کرد.

گلکسی تب Active Pro به عنوان یکی دیگر از مدل‌های مقاوم تبلت های سامسونگ محسوب می‌شود که قادر است در شرایط دشوار آب‌وهوایی به نیاز کاربران پاسخ دهد. این تبلت به نمایشگر بزرگ ۱۰.۱ اینچی مجهز شده است. همچنین هر دو مدل تبلت تب Active 3 و Active Pro از سامسونگ دسک پشتیبانی می‌کنند و به آسانی می‌توان آنها را به مانیتورهای بزرگ متصل کرد.

گلکسی تب A7

تبلت های سامسونگ

کسب و کارها به کمک یک تبلت مناسب قادر خواهند بود فرایند کارهای خود را دیجیتالی کنند و به کاربران خود خدمات بهتری را ارائه دهند. مثلا می‌توان در رستوران‌ها فرایند سفارش را ساده‌سازی کرد و در فروشگاه‌ها نیز امکان دریافت سفارش‌ها با سرعت بالا فراهم خواهد شد. تبلت‌های گلکسی تبA7 و A7 Lite سامسونگ با حذف سریع‌تر کاغذ باعث دیجیتالی شدن روندهای کاری در این کسب و کارها خواهند شد.

سامسونگ برای گلکسی تب A7 یک نمایشگر ۱۰.۴ اینچی و بلندگوهای مجهز به Dolby Atmos را در نظر گرفته است. به کمک این قابلیت‌ها می‌توان تماس‌های ویدویی و جلسه‌های آنلاین جذابی را تجربه کرد. یعنی گلکسی تب A7 Lite نیز به نمایشگر 8.7 اینچی مجهز شده و از طراحی زیبا و قابلیت قابل حمل بالایی بهره می‌برد. کاربران می‌توانند حافظه این تبلت‌ها را به کمک میکرو اس دی تا ۱ ترابیات افزایش دهند و برای ذخیره تمام اطلاعات خود به فضای کافی دسترسی پیدا کنند.

گلکسی تب A8

تبلت های سامسونگ

گلکسی تب A8 به عنوان یکی دیگر از بهترین تبلت های سامسونگ با قابلیت‌های خود برای افرادی که قصد دارند خانه خود را به محل کار تبدیل کنند گزینه ایده‌آلی محسوب می‌شود. این تبلت با پردازنده‌ای قدرتمند و حافظه داخلی متنوع 32 تا 128 گیگابایت برای اجرای پروژه‌های متنوع کاری بسیار مناسب خواهد بود. سامسونگ برای این تبلت صفحه نمایش 10.5 اینچی را در نظر گرفته است و کاربران با کمک قابلیت مولتی‌تسکینگ این تبلت می‌توانند چند اپلیکیشن و برنامه را به شکل همزمان اجرا کنند.

سامسونگ تبلت های سری گلکسی خود را با کاربردها و قابلیت‌های مختلفی طراحی کرده تا بتواند به نیازهای مختلف کاربران پاسخ دهد. از این رو اگر صد خرید تبلتی قدرتمند با صفحه کلید، ترک‌پد و سازگار با دکس را دارید، سری تب S7 و S7+ گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. اگر به دنبال تبلتی مقاوم و جان سخت هستید، تبلت‌های سری تب Active می‌تواند به نیازتان به خوبی پاسخ دهد. همچنین اگر قصد خرید تبلتی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه را دارید، به سراغ مدل‌های تب A8، A7 Lite و S7 FE بروید.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*