بلوبانک

اپلیکیشن بلوبانک عنوان محصول برتر سال ۱۴۰۰ حوزه فین تک را از آن خود کرد

اپلیکیشن بلوبانک در سومین دوره جشنواره نهال فین تک موفق شد عنوان محصول برتر سال ۱۴۰۰ حوزه فین تک را از آن خود کرد.

بلوبانک به عنوان استارتاپ پیشرو در حوزه نئوبانک توانست در سومین جشنواره نهال فین تک که روز چهارشنبه 4 اسفند ۱۴۰۰ برگزار شد عنوان محصول برتر سال ۱۴۰۰ را از آن خود کند. نگار تیمورزاده، مدیر Blubank نیز توانست در این جشنواره عنوان بانوی تاثیرگذار سال ۱۴۰۰ حوزه فین تک را به خود اختصاص دهد.

کسب عنوان محصول برتر سال ۱۴۰۰ توسط بلوبانک

بلوبانک

مدیر بلوبانک با تشکر از برگزارکنندگان سومین جشنواره نهال فین تک عنوان کرد تیم بلوبانک طی یک سال گذشته با تلاش‌های شبانه‌روزی خود موفق شدند راهکارهای جذاب و دوست‌داشتنی را در حوزه خدمات بانکی ارائه دهند و این جایزه نیز حاصل تلاش آنها است. نگار تیمورزاده در ادامه گفته‌های خود افزود امیدواریم تا سال آینده تعداد بانوان در کسب‌وکارها به خصوص در رده‌های مدیریتی افزایش پیدا کند و لیست بانوان تاثیرگذار نسبت به امسال به مراتب بلندتر شود.

گفتنی است جشنواره نهال فین تک از سال ۱۳۹۸ توسط تیم فیناپ در راستای تقدیر و معرفی کسب‌وکارها، راهکارها و فعالان تاثیرگذار صنعت فین تک به شکل سالانه برگزار می‌گردد. تیم فیناپ اعلام کرد سومین دوره جشنواره نهال فین تک نسبت به دوره‌های قبل در مواردی چون رویکردها و تعداد داوران تغییراتی را تجربه کرده است.

بلوبانک

از اصلی‌ترین معیارهای بررسی اپلیکیشن‌ها و راهکارهای حوزه فین تک در این دوره می‌توان به طراحی انسان‌محور (نگاهی دقیق به تعاملات انسان و سیستم و خلق ارزشی نو در قالب یک تجربه ناب)، غنی‌سازی واقعیت (ارائه یک تجربه غنی شده با کمک فناوری و اطلاعات) و دوره مسئله‌محوری (حل متناسب و متفاوت دغدغه‌های انسانی به شکل یک تجربه رضایت‌بخش) اشاره کرد. تعداد داوران نسبت به دوره‌های قبل نیز افزایش پیدا کرده و در همین راستا لیست نامزدهای سومین جشنواره نهال فین تک با آرای 80 نفر از مدیران و متخصصان حوزه‌های بانکی، مالی، فین تک و کارآفرینی مورد داوری قرار گرفت.

پس از داوری و بررسی‌های انجام شده سرانجام بلوبانک که هم‌اکنون به عنوان شعبه دیجیتال بانک سامان در حال فعالیت است، رتبه نخست اپلیکیشن، محصول یا راهکار منتخب سال ۱۴۰۰ در گروه کسب‌وکارهای بزرگ را از آن خود کرد. این اپلیکیشن با هدف ارائه تجربه‌ای آسان و دلپذیر از خدمات بانکی راه‌اندازی شده و در همین راستا رابط کاربری بلوبانک به گونه‌ای است که تمام کاربران قادرند در سریع‌ترین زمان و با آسان‌ترین روش به خدمات مورد نظر دسترسی یابند.

این مطلب توسط شرکت های ثالث به عنوان بیانیه مطبوعاتی یا رپورتاژ آگهی ارسال شده و گجت نیوز در قبال موارد مندرج در آن مسئولیتی ندارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*