شرایط فروش سایپا ویژه مادران

شرایط فروش سایپا ویژه مادران دارای دو فرزند و بیشتر – اسفند ۱۴۰۰

شرایط فروش سایپا ویژه مادران دارای دو فرزند و بیشتر در اسفند ۱۴۰۰ اعلام شد. در این طرح خودروهای ساینا S، کوییک R، کوییک S و شاهین G به صورت پیش فروش از ۱۲ اسفندماه به بازار عرضه می‌شوند.

گروه خودروسازی سایپا بر اساس قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ از سوی مجلس شورای اسلامی ابلاغ شده، امکان ثبت نام یک دستگاه از خودروهای ساینا S، کوییک R، کوییک S و شاهین G را با قیمت مصوب به مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها از تاریخ قانون 1400/08/19 متولد شده باشند، فراهم می‌کند.

گفتنی است اگر تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه از میزان ظرفیت شرایط فروش بیشتر شود، خودروها در قالب طرح قرعه کشی به مشتریان ارائه می‌شوند، اما اگر این میزان از ظرفیت کمتر باشد، تمام مادران مشمول که شرایط آنها توسط سازمان‌های ذی‌ربط تایید شود، امکان واریز وجه را خواهند داشت.

قرعه کشی این طرح با طرح فروش مشابه به شکل همزمان انجام خواهد شد و اطلاعات برندگان این طرح به سازمان ثبت احوال ارسال خواهد شد تا بعد از شناسایی مادران واجد شرایط، امکان واریز وجه برای آنها فراهم شود. این طرح فروش از روز پنجشنبه ۱۲ اسفند ۱۴۰۰ شروع می‌شود و به مدت ۲ روز فعال خواهد بود.

لازم به ذکر است متقاضیان این طرح باید موضوع زمان تولد فرزند دوم یا مابعد پس از تاریخ ۱۹ آبان ۱۴۰۰ را تایید کرده و تبعات ناشی از عدم ثبت اطلاعات صحیح را  بپذیرند.

شرایط فروش سایپا ویژه مادران دارای دو فرزند و بیشتر

  • قیمت خودرو همان قیمت روز خودرو در زمان تحویل مندرج در قرارداد مشتریان خواهد بود.
نام خودرومبلغ علی الحساب پیش پرداختزمان تحویل
شاهین G۱۷۱ میلیون و ۸۹۶ میلیون و ۵۰۰ تومانمرداد الی مهر سال ۱۴۰۱
کوییک S۹۱ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۵۰۰ تومانشهریور الی آبان سال ۱۴۰۱
کوییک R با گیربکس معمولی۸۷ میلیون و ۸۴۷ هزار و ۵۰۰ تومانمرداد الی مهر سال ۱۴۰۱
کوییک با گیربکس معمولی۸۲ میلیون و ۹۱۹ هزار تومانمهر الی دی سال ۱۴۰۱
ساینا S۸۳ میلیون و ۷۸۹ هزار تومانآبان الی اسفند سال ۱۴۰۱