نیسان جوک 2022 هیبرید

نیسان جوک 2022 هیبرید ترکیب زیبایی از عملکرد عالی و بهینه بودن است

نسخه هیبرید نیسان جوک با مصرف سوخت بهینه‌ و تغییرات در طراحی معرفی شد. در ادامه مشخصات کراس اوور نیسان جوک 2022 هیبرید را مشاهده کنید.

نیسان به‌تازگی از نسخه هیبرید نیسان جوک 2022 رونمایی کرده است. نیسان جوک 2022 هیبرید که در تابستان پیش رو روانه بازار می‌شود، نوید عملکرد بهتر و انتشار آلایندگی کمتری را می‌دهد.

نیسان جوک 2022 هیبرید

نیسان تغییرات داخلی و بیرونی متعددی را روی این نسخه جدید اعمال کرده و انتظار دارد نسخه هیبرید به یک «افزونه کلیدی» به مدل‌های موجود از نیسان جوک تبدیل بشود.

نیسان جوک 2022 هیبرید از یک موتور 1.6 لیتری 92 اسب بخاری با یک موتور الکتریکی 48 اسب بخاری بهره می‌برد که مجموع خروجی آن‌ها 140 اسب بخار خواهد بود. به ادعای نیسان، مصرف سوخت این خودرو 4.3 لیتر در هر 100 کیلومتر است و انتشار دی‌اکسید کربن آن به 118 گرم در کیلومتر می‌رسد.

نیسان جوک 2022 هیبرید

این پیشرانه هیبرید را اتحاد نیسان و رنو توسعه داده است. نیسان موتورها را تامین کرده و رنو گیربکس، استارتر ژانراتور 15 کیلووات و باتری 1.2 کیلووات با خنک‌کاری توسط آب را ارائه داده است. استارت این کراس اوور در حالت پیش‌فرض به‌صورت تمام برقی است.

در زمینه طراحی نمای بیرونی، بدنه زیر سپر نیسان جوک 2022 هیبرید به‌طور آیرودینامیک‌تر طراحی شده و اسپویلر عقب نیز مورد بازنگری قرار گرفته و دستخوش تغییراتی جزئی شده است. نتیجه، بهبود جریان هوا و کاهش درگ خواهد بود.

نیسان جوک 2022 هیبرید

روی درب‌های جلو و درب صندوق عقب نشان مخصوص نسخه هیبرید به چشم می‌خورد و جلوپنجره جوک هیبرید هم حالا از لوگوی جدید نیسان و مواد براق مشکی‌رنگ بهره‌مند شده است که پیش‌تر در نیسان قشقایی مشاهده کرده‌ایم. نیسان برای این نسخه چرخ‌های آلیاژی دو رنگ 17 اینچی و چرخ‌های 19 اینچی طراحی‌شده با الهام از شاسی بلند الکتریکی نیسان آریا را ارائه می‌کند.

در فضای داخلی نیسان جوک 2022 هیبرید، نیسان آمپرهای جدیدی را شامل نشان‌گرهای انرژی، سیستم بازیابی انرژی از ترمز (Regenerative Braking) و سطح شارژ باتری اضافه کرده است.

نیسان جوک 2022 هیبرید

فضای صندوق عقب جوک هیبرید به دلیل قرارگیری باتری، نسبت به نسخه بنزینی تا 68 لیتر کاهش پیدا کرده و حالا به 354 لیتر رسیده است. با این حال، نیسان می‌گوید با افزایش حجم تا 1237 لیتر پس از تا کردن صندلی‌های عقب، همچنان جزو برترین‌ها در کلاس خود خواهد بود.

این کراس اوور هیبرید از یک دکمه برای انتخاب رانندگی برخوردار است که می‌تواند برای قرار دادن خودرو روی حالت 100 الکتریکی مورد استفاده قرار بگیرد. مصرف انرژی در تاچ‌اسکرین مرکزی 7 اینچی مختص به سیستم اطلاعات و سرگرمی به نمایش گذاشته می‌شود.

نیسان جوک 2022 هیبرید

نیسان جوک هیبرید 2022 بخشی از برنامه این خودروساز بزرگ ژاپنی جهت الکتریکی‌سازی خودروهای خود در اروپا تا سال 2023 به شمار می‌رود. همچنین به گفته نیسان، این نسخه با نوآوری‌های برجسته که منجر به عملکرد و بازدهی بهتر شده، قوانین کلاس خود را از نو خواهد نوشت. نهایتاً لازم به ذکر است که در حال حاضر قیمت نسخه هیبرید مشخص نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*