فروش محصولات سايپا

فروش محصولات سايپا ویژه عید مبعث آغاز شد

فروش محصولات سايپا ویژه عید مبعث از روز پنجشنبه آغاز شده و تا 13 اسفند ادامه دارد. شرایط و نحوه شرکت در قرعه کشی را در ادامه ببینید.

گروه خودروسازی سایپا به مناسبت مبعث رسول اکرم (ص) پیش فروش محصولات خود را به صورت یک ساله آغاز کرد. به گفته این شرکت هدف از این طرح کاهش فاصله قیمتی کارخانه با بازار آزاد است. لازم به ذکر است که ثبت نام از روز پنجشنبه ساعت 8 صبح شروع می‌شود.

شرایط فروش محصولات سايپا به مناسبت عید مبعث

گفتنی است که سایپا برای آرامش بازار خودرو و در راستای سه شنبه‌های سایپایی و به مدت دو روز به صورت شبانه‌روزی از تاریخ 12 اسفند اقدام به فروش 6 محصول پرفروش خود کرده است. هم اکنون می‌توانید نسبت به ثبت نام اقدام کنید.

فروش محصولات سايپا ویژه عید مبعث

در این طرح پیش فروش یک ساله محصولاتی نظیر وانت سایپا، ساینا اس، کوییک با گیربکس معمولی، کوییک آر با گیربکس معمولی، کوییک اس و شاهین جی عرضه خواهد شد. تاریخ تحویل این خودروها از مرداد ماه سال 1401 خواهد بود. متقاضیان می‌توانند از طریق وبسایت سایپا نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

لازم به ذکر است که قیمت در این روش مشخص نیست و تا قبل از اعلام برندگان قرعه کشی هیچ گونه مبلغی تحت عنوان پیش پرداخت دریافت نخواهد شد. اسامی برندگان شنبه هفته آینده از طریق وبسایت سایپا اعلام خواهد شد. پس از اعلام اسامی متقاضیان باید ظرف 3 روز نسبت به واریز پیش پرداخت اقدام نمایند.