کاپ آماروک 2023

پیکاپ آماروک 2023، بهترین وانت فولکس واگن؛ فورد رنجر در لباس آلمانی

پیکاپ آماروک 2023 به عنوان نسل دوم وانت ساخت فولکس واگن قرار است بازار اروپا را هدف بگیرد و بر اساس پلتفرم فورد رنجر ساخته شده. در ادامه به مشخصات فنی و قیمت احتمالی آن نگاهی می‌اندازیم.

بازار پیکاپ‌ها در اروپا و آمریکا بسیار داغ شده و پیکاپ‌های الکتریکی هم این رقابت را شدیدتر کرده‌اند. شرکت‌های تویوتا، فورد، شورولت، رم و به تازگی هیوندای، قسمت عمده‌ای از نیاز مشتریان این بازار را فراهم می‌کردند. اما آلمانی‌ها در بازار پیکاپ‌ها هیچ وقت نقش زیادی نداشتند. در همین راستا پیکاپ آماروک 2023 که نسل دوم آن و جزو محصولات فولکس واگن محسوب می‌شود، قرار است کمی موازنات را تغییر دهد. این موضوع جایی هیجان انگیز می‌شود که متوجه می‌شویم طراحی آماروک 2023 بر اساس پیکاپ فورد رنجر صورت گرفته. هرچند که فعلا فقط رندرهای کامپیوتری آن در دسترس است اما همین موارد هم حرف‌های زیادی برای گفتن دارند. به علاوه می‌دانیم که قسمتی از مشخصات فنی آن از همین الان تایید شده. پس بیایید با جدیدترین وانت فولکس واگن آشنا شویم.

معرفی پیکاپ آماروک 2023

طبق نظرسنجی‌ها، افرادی مانند کارگران، کشاورزان و فعالان صنعتی که با پیکاپ‌ها سر و کار دارند، در حال حاضر ترجیح می‌دهند وانت‌ها را به عنوان خودرو شهری و خانوادگی خود استفاده کنند. در گذشته شاهد چنین تفکری نبودیم و می‌دیدیم که بیشتر این افراد، یک خودرو سواری دیگر را در کنار پیکاپ کاری، در گاراژ خود داشتند. در همین راستا سازندگان وانت‌ها باید چهره صنعتی و زمخت محصولات خود را از بین ببرند و تکنولوژی‌ها روز را هم به آن‌ها بیاورند. البته این بهبودها باید به صورت متعادلی ایجاد شود که به هزینه‌های نهایی محصول آسیبی نرساند. پیکاپ آماروک 2023 دقیقا نمایی از این تعریف خواهد بود.

کاپ آماروک 2023

طبق گزارشات این پیکاپ با طول 5334 میلی‌متر، حدود 101.6 میلی‌متر نسبت به نسل قبلی خود درازتر شده. در نتیجه فضای بیشتری برای سرنشینان ردیف عقب وجود خواهد داشت. فاصله بسیار کم کف پیکاپ تا سطح زمین، یکی از ایرادات اصلی نسل اول آماروک بود که به لطف بهبودهای افزایش ارتفاع، این ایراد به کلی رفع شده.

کاپ آماروک 2023

شرکت فولکس واگن، نسخه بهبود یافته موتور نسل اول آماروک را در مدل 2023 جای خواهد داد. این پیشرانه در نسل قبلی، یک 6 سیلندر خورجینی توربو دیزل 3 لیتری با 225 اسب بخار قدرت و 580 نیوتن متر گشتاور بود. اما انتظار می‌رود که اعداد قدرت و گشتاور در نسل دوم افزایش پیدا کنند.

کاپ آماروک 2023

در نسل اول این پیکاپ شاهد ظرفیت یدک کشی 3.5 تنی بودیم. اما به نظر می‌رسد که با اضافه شدن قابلیت 4WD و گیربکس 8 سرعته اتوماتیک در کنار بهبودهای پیشرانه، ظرفیت یدک کشی هم افزایش پیدا کند.

قیمت احتمالی و تاریخ عرضه پیکاپ Amarok 2023

کاپ آماروک 2023

پیکاپ آماروک 2023 در ماه‌های آینده و به عنوان مرحله‌ی اول آزمایش‌های رسمی، به بازار آفریقا سفر می‌کند و پس از ثابت کردن جان سختی و موثر بودن خود، به سمت بازار اروپا و آمریکا صادر خواهد شد. هرچند که فولکس واگن هنوز قیمت رسمی آن را اعلام نکرده اما بر اساس رقیبان دیگر این پیکاپ می‌توان بازه قیمتی 23 هزار تا 30 هزار دلاری را برای آن متصور شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سلام
    ایوالله به پیکاپ آماروگ فولکس واگون
    انشاالله به ایران هم میاد