قیمت شیائومی 12

قیمت شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو اعلام شد

قیمت شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو برای بازار اروپا مشخص شد. گوشی های سری Xiaomi 12 بالاتر از سری گلکسی اس ۲۲ سامسونگ خواهد بود!

گوشی شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو، ماه دسامبر سال گذشته به طور رسمی رونمایی شدند. با این وجود، قیمت نسخه بین‌المللی آن‌ها تا کنون اعلام نشده بود. اکنون، اما قیمت رسمی این دو محصول برای عرضه رسمی در بازارهای اروپا اعلام شدند.

قیمت شیائومی 12 و شیائومی 12 پرو

بر خلاف اطلاعات پیشین که تنها محدوده قیمت پرچمداران جدید شیائومی را افشا کرده بودند، اکنون، قیمت دقیق این دو گوشی را اعلام شده است. بر اساس این اطلاعات، قیمت گوشی شیائومی 12 برابر با 900 یورو و قیمت نسخه پرو برابر با 1100 یورو خواهد بود.

قیمت شیائومی 12

البته این قیمت‌ها، تنها برای نسخه پایه از این محصولات هستند. بنابراین، اگر رم یا حافظه داخلی بیشتری نیاز دارید، طبیعتا باید هزینه بیشتری پرداخت کنید. جالب است که قیمت نسخه پایه شیائومی 12 تقریبا 50 یورو بیشتر از گلکسی اس 22 سامسونگ است. همچنین، نسخه پرو نیز 50 یورو بیشتر از گلکسی اس 22 پلاس قمت گذاری شده است.

اگر این قیمت گذاری تایید شود، می‌توان نتیجه گرفت که شیائومی تغییراتی ساختاری را در مدل تجارت خود اعمال خواهد کرد. بر این اساس، احتمالا برند اصلی شیائومی، بازار محصولات میان‌رده و اقتصادی را به برخی زیرمجموعه‌های خود نظیر پوکو یا ردمی واگذار خواهد کرد و خود، بر روی محصولات پرچمدار تمرکز خواهد داشت.

باید منتظر ماند و دید این استراتژی شیائومی چه نتیجه‌ای در بر خواهد داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*