موتورولا G22

گوشی موتورولا موتو G22 با قیمت باورنکردنی معرفی شد

گوشی موتورولا موتو G22 با مشخصات قابل توجه و قیمت فوق‌العاده مقرون به صرفه رسماً معرفی شد. در ادامه مشخصات موتورولا جی 22 را مشاهده کنید.

پس از سر و صدای زیاد دو گوشی بالارده جدید از موتورولا با نام موتورولا اج 30 پرو (Edge 30 Pro) و موتورولا فرانتیر (Frontier) طی چند هفته اخیر، حالا این شرکت به دور از هیاهو از گوشی مقرون به صرفه موتورولا موتو G22 رونمایی کرده است.

موتورولا G22

موتورولا موتو G22 با قیمت 169.99 یورو (معادل 188 دلار آمریکا) در سه رنگ سیاه کیهانی، آبی کوه یخی و سفید مرواریدی در کشورهای بزرگ اروپایی نظیر آلمان و فرانسه عرضه می‌شود. جی 22 بدون شک دستگاه قدرتمندی نخواهد بود اما دارای قابلیت‌هایی است که در سایر گوشی‌های پایین‌رده و میان‌رده موجود در بازار جهانی گوشی‌های هوشمند پیدا نخواهید کرد.

مشخصات موتورولا موتو G22

طراحی و نمایشگر

موتورولا G22

درحالی که شرکت‌های آمریکایی به راحتی گوشی‌های جدید زیر 200 یورو با ناچ قطره‌ای منسوخ‌شده به فروش می‌رسانند، موتورولا یک قدم به جلو برداشته است. این شرکت به پیروی از ترند کنونی، یک پانچ هول را بالای نمایشگر موتورولا موتو G22 قرار داده، هرچند همچنان حاشیه زیر صفحه نمایش آن بیش از حد کلفت است و می‌تواند از جذابیت ظاهری نمای جلوی گوشی بکاهد.

موتورولا G22

با این حال، همان‌طور که گفته شد، نباید از نکات مثبت این گوشی با توجه به قیمت آن چشم‌پوشی کرد. حاشیه‌های بالا و کناره‌های جی 22 بسیار باریک است (با تاکید دوباره روی قیمت این گوشی) و مهم‌تر از آن، نمایشگر 6.5 اینچی Max Vision آن نرخ تازه‌سازی 90 هرتز به همراه رزولوشن متوسط 1600 در 720 را ارائه می‌دهد. نمایشگر موتورولا موتو G22 وضوح آنچنان بالایی نخواهد داشت، اما با توجه به استانداردهای گوشی‌های مقرون به صرفه زیر 200 دلار، دارای کیفیت رضایت‌بخشی خواهد بود. کاربران با این نمایشگر تا حدودی تجربه باکیفیتی از از بازی‌ها، فیلم‌ها، تماس‌های تصویری و… خواهند داشت.

پردازنده و باتری

موتورولا G22

موتورولا موتو G22 از یک پردازنده مدیاتک هلیو G37 هشت هسته‌ای بهره می‌برد که در گوشی 200 دلاری موتورولا جی پاور 2022 (G Power 2022) نیز به کار رفته است. جی 22 باتری 5,000 میلی‌آمپر ساعتی خود را هم از جی پاور 2022 قرض گرفته که موتورولا به شدت روی باتری آن تاکید کرده بود.

با وجود این، موتورولا از عمر باتری 37.8 ساعتی برای جی 22 خبر داده است، درحالی که پیش‌تر مدعی بود کاربران با هر بار شارژ کامل باتری G Power می‌توانند تا سه روز از آن استفاده کنند. البته تمام این ارقام نسبی و غیر قابل اطمینان هستند، ولی باتری G22 با رزولوشن نمایشگر مذکور و چیپست بسیار کم‌مصرف، بی‌شک دوام زیادی خواهد داشت.

دوربین‌ها و سایر مشخصات

موتورولا موتو G22 از چهار دوربین در قاب پشتی با ظاهر غیر معمول برخوردار است. درحالی که دو سنسور 2 مگاپیکسلی موجود عمدتاً در طول روز بلا استفاده خواهند بود، سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی می‌توانند جزو عوامل اصلی قرارگیری این گوشی در بین بهترین گوشی‌های مقرون به صرفه 2022 باشند.

دوربین 50 مگاپیکسلی با فناوری Quad Pixel، تصاویری 12.5 مگایپکسلی را ارائه می‌کند که جزو بهترین خروجی‌ها در دسته‌ خود به شمار می‌رود. در جلو نیز یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.45 تعبیه شده است.

موتورولا موتو G22 از حافظه داخلی 64 گیگابایتی به همراه رم 4 گیگابایتی بهره‌مند است. همان‌طور که انتظار می‌رود، موتورولا یک درگاه میکرو SD و جک هدفون را هم در آن جای داده و جالب‌تر از همه، این است که این گوشی با اندروید 12 به عرضه می‌رسد اگرچه از اینترنت 5G پشتیبانی نمی‌کند. بهره‌گیری از اندروید 12 این گوشی را از سایر رقبا در بازه قیمتی 200 یورو یا حتی بالاتر از جمله سامسونگ گلکسی A13 و وان پلاس نورد CE 2 5G متمایز می‌سازد.

رقبای موتورولا موتو G22 

موتورولا G22

موتورولا موتو G22 مشابه موتورولا G20 ،G31 ،G41 و سایر گوشی‌های میان‌رده سری G، بعید است به‌صورت رسمی در بازار ایالات متحده آمریکا عرضه بشود. این درحالی است که در اروپا با رقبای متعددی از برندهای شیائومی، ردمی، ریلمی، وان پلاس و حتی سامسونگ مواجه خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*