لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL به فناوری شارژ سریع کوالکوم مجهز شده اند

اگر پیگیر اخبار فناوری و به ویژه پرچم داران جدید مایکروسافت باشید ، حتما می دانید که این شرکت در حال آماده سازی دو گوشی رده بالای جدید با سیستم عامل ویندوز ۱۰ موبایل می باشد.این دو گوشی هوشمند که با نام رمز تاک من و سیتی من آنها می شناسیم و احتمالا با نام های لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL رونمایی خواهند شد ، از مشخصات فنی خوبی برخوردار بوده و امروز فاش شده که از فناوری شارژ سریع کوالکوم نیز پشتیبانی خواهند کرد.این ویژگی جدید توسط چیپست های کوالکام اسنپدراگون ۸۰۸ و کوالکام اسنپدراگون ۸۱۰ مورد استفاده در این محصولات پشتیبانی می شود.

ویژگی های پرچمداران مایکروسافت که تا به حال به بیرون درز کرده ستودنی است. این محصولات هنوز نام مشخصی ندارند ولی نامی که اخیرا برای آن ها شایعه شده لومیا ۹۵۰ و لومیا ۹۵۰XL است. لومیا ۹۵۰ یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچی دارد و چیپست آن اسنپدراگون ۸۰۸ است.

لومیا ۹۵۰XL نیز یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با چیپست اسنپ دراگون ۸۱۰ دارد. از مشخصات دیگر شایعه شده این دو گوشی هم میتوان دوربین های ۲۰ مگاپیکسلی، مجهز بودن به اسکنر عنبیه، رم ۳ گیگابایت و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت را نام برد.

البته هیچ چیز در مورد این دو گوشی به صورت رسمی توسط مایکروسافت اعلام نشده و تنها مایکروسافت اعلام کرده است پرچم داران ویندوزی در راه اند و چیز دیگری درباره آن ها بیان نکرده است. انتظار می رود طبق شایعات در ماه اکتبر طی مراسمی از این دو گوشی به همراه نسل جدید سرفیس و مایکروسافت بند رونمایی شود. البته خبر این مراسم هم فعلا در حد شایعه است و مایکروسافت چیزی را رسمی اعلام نکرده است. در ادامه با شاتل لند همراه باشید.

منبع: ibtimes

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*