مشخصات فنی گلکسی F23 5G

مشخصات فنی گلکسی F23 5G لو رفت؛ دوربین با کیفیت و چیپست میان‌رده

اطلاعات جدید و مشخصات فنی گلکسی F23 5G فاش شده که از دوربین با رزولوشن بالا و چیپست اسنپدراگون جدید خبر می‌دهد.

در حالی که هنوز تا معرفی رسمی گلکسی اف 23 5 جی – Galaxy F23 5G فاصله داریم اما مشخصات فنی و قابلیت‌های کلیدی این گوشی از همین حالا فاش شده‌اند. سامسونگ سری F محصولاتش را به گوشی‌های اقتصادی اختصاص داده که برای بازار هند عرضه خواهند شد. گفته می‌شود از اف 23 در ماه جاری میلادی پرده‌برداری می‌شود.

متاسفانه هیچ تاییدیه رسمی از سوی سامسونگ برای مشخصات فنی گلکسی F23 5G وجود ندارد و تنها به اطلاعات برخی از سایت‌های افشاکننده و منابعی که در کارخانه‌های سامسونگ هستند باید اکتفا کنیم. گفته می‌شود این گوشی مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد شد و برخی اطلاعات جزئی‌تر نیز منتشر شده‌اند.

مشخصات فنی گلکسی F23 5G

در بخش دوربین احتمالا یک مجموعه سه‌گانه از دوربین‌ها قرار می‌گیرند که در کنار دوربین اصلی، دوربین فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دوربین 2 مگاپیکسلی دیگر به چشم می‌خورند که هنوز عملکردش مشخص نیست. نمایشگر دستگاه رزولوشن +Full HD داشته که از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی به خوبی پشتیبانی می‌کند. دوربین سلفی نیز با طراحی ناچ قطره‌ای ترکیب شده است.

متاسفانه منابع اطلاعاتی برای درز مشخصات فنی گلکسی F23 5G نتوانستند عملکرد کاملی داشته باشند و هنوز ابعاد دقیق نمایشگر معلوم نیست. بر اساس گمانه‌زنی‌ها از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی روی اف 23 استفاده خواهد شد و سنسور تشخیص اثر انگشت به جای زیر نمایشگر به دکمه پاور روی لبه منتقل شده است. در ماه گذشته اف 23 در دیتابیس Geekbench مشاهده شده بود که از چیپستی با نام رمزی «lito» توان می‌گرفت.

مشخصات فنی گلکسی F23 5G

گرچه اطلاعات دقیقی در دست نداریم اما شایعات می‌گویند اسنپدراگون 750G قلب تپنده اف 23 خواهد بود. این چیپست احتمالا در موتورولا جی 51 5 جی نیز به کار خواهد رفت و در کنار 6 یا 8 گیگابایت رم فعالیت می‌کند.

ظرفیت حافظه داخلی دیوایس 128 گیگابایت بوده و همچنین شاهد وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون نیز هستیم. سایر اطلاعات مربوط به اف 23 هنوز به دست افشاکنندگان نرسیده و در روزهای آتی ممکن است از جزئیات بیشتری درباره گوشی جدید سامسونگ مطلع شویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*