توقف فروش فروش گوشی های هوشمند سامسونگ در روسیه

سامسونگ فروش گوشی های هوشمند و سایر محصولاتش به روسیه را متوقف کرد

در پی تجاوز روسیه به خاک اوکراین، سامسونگ هم مثل دیگر شرکت‌های فناوری، فروش گوشی های هوشمند، تراشه و سایر محصولاتش در این کشور را متوقف کرد.

بعد از آغاز جنگ روسیه با اوکراین در خاک این کشور، بسیاری از کاربران منتظر واکنش غول کره‌ای دنیای فناوری، شرکت سامسونگ به این موضوع بودند. با شروع جنگ بسیاری از شرکت‌های فناوری جهان فروش محصولات و خدمات خود در روسیه را متوقف کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

سکوت سامسونگ در برابر درخواست اوکراین برای توقف فروش محصولات به روسیه

اکنون، یک روز پس از نامه معاون نخست وزیر اوکراین به سامسونگ که در آن از غول کره‌ای توقف فروش محصولاتش در روسیه درخواست شده بود، سامسونگ موضع رسمی خودش را نشان داد. این شرکت دستور توقف فروش گوشی های هوشمند، تراشه و سایر محصولاتش در روسیه را صادر کرده است.

سهم سامسونگ از بازار روسیه دو برابر اپل است!

سامسونگ هم مثل اپل، مایکروسافت و اچ پی موقتاً فروش تمام محصولاتش در روسیه را متوقف کرده است. در حال حاضر این محصولات شامل گوشی‌های هوشمند، تراشه‌ها و سایر لوازم الکترونیکی مصرفی می‌شود. سامسونگ می‌گوید فعالانه در حال نظارت روی شرایط پیچیده به وجود آمده است. سامسونگ همچنین می‌گوید که ۶ میلیون دلار به علاوه ۱ میلیون دلار دیگر را برای کمک‌های بشردوستانه به اوکراین اهدا خواهد کرد.

سامسونگ این تصمیم را کاملاً داوطلبانه گرفته است؛ چرا که ایالات متحده آمریکا کره جنوبی را از تحریم‌های آمریکا علیه روسیه معاف کرده است. بنابراین سامسونگ می‌توانست بدون آنکه تحت تأثیر تحریم‌ها قرار بگیرد، آزادانه به فروش محصولاتش در این کشور ادامه دهد.

این که چگونه محصولات الکترونیکی به دست مصرف کنندگان در روسیه می‌رسد، چالش بزرگی را به وجود خواهد آورد. تحریم‌های اعمال شده عملاً خطوط عرضه به این کشور را بسته است و حتی شرکت‌های حمل و نقل هوایی بین‌المللی از جمله Korea Air Lines نیز خدمات باربری به مسکو را متوقف کرده‌اند. دیگر شرکت‌های حمل و نقل دریایی نیز مدعی شده‌اند که محموله‌ای به روسیه نخواهند فرستاد.

اما درست مثل دیگر شرکت‌ها، سامسونگ نیز گفته است که پس از عقب نشینی روسیه از تجاوز به خاک اوکراین، دوباره عرضه محصولاتش به این کشور را آغاز خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سامسونگ همچنین می‌گوید که ۶ میلیون دلار به علاوه ۱ میلیون دلار دیگر را برای کمک‌های بشردوستانه به اوکراین اهدا خواهد کرد.
    دردود به شرفت کره جنوبی…درود به شرفت سامسونگ…هر کشور و برندی بود هرگز نه کمک مالی میکرد نه حتی با وجود اینکه میتونست محصولاتش رو به فروش برسونه تو روسیه،متوقف میکرد فروشش رو
    مسلمونی به زبون نیست،به عمله
    قابل توجه مسئولین و شرکت های ایرانی که حتی در بدترین شرایط به کمک هموطن خودشون نمیان

  2. ایولا داری 🙏🙏 عشق منی سامسونگ جووونم 😘😘😘