جعبه گشایی پوکو X4 پرو 5G

نگاه اولیه و جعبه گشایی پوکو X4 پرو 5G

در ویدیو بررسی اولیه و جعبه گشایی پوکو X4 پرو 5G می‌توانید نگاهی به محتویات درون جعبه، ظاهر و کیفیت دوربین و صفحه نمایش این گوشی بیندازید.

چند روز قبل از گوشی جذاب و خوش قیمت پوکو ایکس 4 پرو 5G رونمایی شد. گوشی میان‌رده‌ی جدید پوکو از یک نمایشگر 6.67 اینچی امولد با رزولوشن 1080×2400 پیکسل در نسبت تصویر 20:9 بهره می‌برد. نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش همانند پوکو ایکس 3 پرو بوده و همان 120 هرتز باقی مانده، اما نرخ نمونه‌برداری لمس از 240 هرتز به 360 هرتز افزایش یافته تا حساسیت به لمس کاربر افزایش پیدا کند.

روشنایی نمایشگر Poco X4 Pro 5G در قیاس با سال گذشته به ۷۰۰ نیت افزایش پیدا کرده و در حالت حداکثری روشنایی آن به ۱۲۰۰ نیت خواهد رسید. یکی از مواردی که نسبت به Poco X3 Pro به روز نشده استفاده از گوریلا گلس ۵ بوده که گرچه به اندازه کافی مستحکم است، اما از شیائومی انتظار داشتیم تا گوریلا گلس ۶ را در گوشی جدیدش به کار بگیرد.

دوربین عضو جدید خانواده پوکو ایکس پیشرفت بزرگی را به خود دیده و حالا یک سنسور بزرگ 108 مگاپیکسلی با ابعاد 1/1.56 اینچ به عنوان دوربین اصلی آن به کار گرفته شده است. این در حالی‌ست که پوکو ایکس 3 پرو از دوربین 48 مگاپیکسلی با ابعاد 1/2.0 اینچی بهره می‌برد. بدین ترتیب پوکو X4 Pro 5G می‌تواند در شرایط نوری ضعیف تصاویر بهتری ثبت کند و با ترکیب 9 در 1، پیکسل‌هایی با ابعاد 2.1 میکرومتر می‌سازد.

در کنار این پیشرفت‌ها شیائومی ظرفیت باتری پوکو X4 پرو 5G را کاهش داده است و حالا با یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی با سرعت شارژ قابل قبول 67 واتی مواجه هستیم. بر اساس ادعای سازندگان با یک بار شارژ کامل می‌توانید تا 15 ساعت به تماشای فیلم بپردازید و در شارژ مجدد باتری تنها طی 22 دقیقه میزان شارژ آن از 0 به 70 درصد می‌رسد و فقط 41 دقیقه کافی‌ست تا پوکو X4 Pro 5G کاملا شارژ شود.

فروش نسل جدید پوکو ایکس در اکثر بازارهای جهانی از چند روز قبل آغاز شده و برای نسخه رم ۶ گیگابایتی با حافظه ۱۲۸ گیگابایتی قیمت ۳۰۰ یورو در نظر گرفته شده و نسخه رم ۸ گیگابایتی با حافظه ۲۵۶ گیگابایتی آن نیز با قیمت ۳۵۰ یورو به فروش می‌رسد.

نظر شما درباره‌ی ویدیو جعبه گشایی پوکو X4 پرو 5G چیست؟