مک مینی قدرتمند اپل

اپل فردا از یک مک مینی قدرتمند و یک مانیتور ۲۷ اینچی اقتصادی رونمایی می‌کند

کمپانی اپل فردا میزبان رویداد “Peek Performance” است که انتظار می‌رود در آن از یک مک مینی جدید با یک مانیتور ۲۷ اینچی اقتصادی رونمایی کند.

فقط یک روز بیشتر تا برگزاری رویداد “Peek Performance” اپل باقی نمانده است. از روز گذشته مینگ چی کو، تحلیلگر ارشد کمپانی اپل اطلاعات مختلفی از محصولاتی که این کمپانی در رویداد پیش رو معرفی خواهد کرد را در اختیار ما گذاشته است. روز گذشته او جزئیاتی از آیفون SE 2022 را فاش کرده بود. حالا نوبت به دیگر محصولات اپل رسیده است. کو می‌گوید اپل از یک مک مینی قدرتمند با چیپست M1 Pro یا M2 در این رویداد پرده برداری خواهد کرد.

دیگر محصولی که اپل با خودش به این رویداد می‌آورد، یک مانیتور ۲۷ اینچی اقتصادی بدون فناوری mini-LED است. اپل در حال حاضر فقط یک مدل مانیتور با این فناوری را عرضه می‌کند که نمایشگر ۳۲ اینچی Pro Display XDR با قیمت سرسام‌آور ۵ هزار دلاری است! یک گزینه ارزان قیمت‌تر با برند اپل قطعاً برای مشتریان جذاب خواهد بود. این تحلیلگر همچنین احتمال می‌دهد که در این رویداد یک مک بوک پرو ۱۳ اینچی جدید نیز رونمایی شود، در حالی که رونمایی از نسل آینده مک پرو و آی مک پرو به سال ۲۰۲۳ موکول خواهد شد.

در ادامه این گزارش توضیحاتی در مورد نسل جدید گوشی اقتصادی آیفون SE ارائه شده است. این آیفون از اینترنت 5G با چیپست A15 Bionic (تراشه زیر قاب سری آیفون ۱۳) برخوردار خواهد بود، ولی از نظر ظاهری کاملاً شبیه به نسخه سال ۲۰۲۰ است. ما همچنین می‌توانیم انتظار داشته باشیم یک آیپد جدید با سخت افزار ارتقا یافته نیز در این مراسم رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*