مانیتور 7K اپل

آیا اپل فردا از یک مانیتور 7K شگفت‌انگیز رونمایی می‌کند؟

فردا اپل میزبان یک رویداد برای رونمایی از آیفون اس ای 5G است. اما ظاهراً در کنار آن از یک مانیتور 7K شگفت‌انگیز نیز پرده برمی‌دارد.

هفته‌ی گذشته شایعاتی در خصوص مشغول کار بودن اپل روی یک مانیتور جدید منتشر شد که ادعا می‌کرد حتی از مانیتور 5K پنج هزار دلاری Pro Display XDR این شرکت نیز باکیفیت‌تر است. مشخص نبود چه زمانی این محصول رونمایی می‌شود، اما آنطور که مارک گورمان می‌گوید، زمان انتظار برای ملاقات با این اَبَرمانیتور زیاد نیست.

جدیدترین گزارش مارک گورمان نشان می‌دهد که اپل احتمالاً در رویداد ماه مارس خودش که فردا برگزار می‌شود، از یک نمایشگر جدید رونمایی خواهد کرد. از آنجا که نام این رویداد “Peek Performance” به معنای اوج قدرت است، ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم که مانیتور 7K اپل با رزولوشن شگفت‌انگیز خودش در این رویداد معرفی شود.

البته تقریباً همه انتظار دارند در این رویداد با آیفون SE 2022 5G اپل و نسل جدید کامپیوتر مک مینی این کمپانی ملاقات کنند؛ اما اگر گزارش‌هایی که طی این هفته‌ها شنیده شده واقعیت داشته باشد، به احتمال زیاد شاهد رونمایی از یک مانیتور جدید از سوی اپل در این رویداد نیز خواهیم بود.

البته مینگ چی کو، یکی دیگر از تحلیلگران دنیای فناوری معتقد است که اپل در این رویداد از یک مانیتور ۲۷ اینچی اقتصادی پرده برداری می‌کند که فاقد فناوری mini-LED است. در حال حاضر، جدیدترین مانیتور اپل ۳۲ اینچی با بهره گیری از این فناوری و برچسب قیمتی ۵ هزار دلاری است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*