ادوبي هم به دنياي توليد سخت افزار قدم گذاشت

Adobe-Ink-and-Slide

شرکت ادوبی به جایگاهی در نرم افزار رسیده که تا سالیان سال کسی خیال غصب آن را به خود راه نخواهد داد. اما این جسارت برای ادوبی کافی نبوده و حالا تصمیم گرفته به دنیای سخت افزار نیز راه پیدا کند. Adobe Ink & Slide نخستین قدم این شرکت در این راه پر پیچ و خم است.

Ink نقش ابزار طراحی و قلم ادوبی را دارد و Slide در قالب یک خط کش حرفه ای طراحان را یاری خواهد کرد. هر دوی این ابزارها در کنار هم و در یک پکیج با قیمت 199.99 دلار به فروش می‌رسند و به گونه ای طراحی شده که با آخرین سه مدل آیپد اپل هماهنگ هستند.

{photo}93/03/29/Adobe-Ink-and-Slide-1{/photo}

از طرفی چون به همراه این دو ابزار باید اپلیکیشن هایی نیز جهت استفاده از این ابزار و راحتی استفاده کاربر وجود داشته باشد، دو نرم افزار Adobe Sketch و Adobe Line نیز معرفی شده است.

ادوبی برای تولید Ink دست کمک به سمت Adonit یکی کمپانی‌های مشهور در زمینه تولید قلم‌های تبلتی، دراز کرده است. Ink از تکنولوژی حساس به فشار PixelPoint این شرکت و قابلیت ارتباطی بلوتوث چهار بهره می‌برد. قلم یاد شده دارای سری 1.9 میلی متری است و تکنولوژی بلوتوث LE و سرعت سنج آیپد قادر است که کنترل دقیقی را در استفاده از این قلم‌ها برای کاربر فراهم کند. Ink ظاهری غیرمعمول و سه وجهی دارد و با یک آلیاژ ویژه و بسیار سبک آلومنیومی ساخته شده است.

{photo}93/03/29/Adobe-Ink-and-Slide-2{/photo}

Adobe Slide نیز توسط Adonit در کنار Ink تولید شده است و یک ابزار اندازه گیری مکانیکی غیرمتصل به دستگاه است که به شکل مستقل عمل می‌کند. این وسیله به طراح اجازه کشیدن خط‌های صاف و اشکال معروفی چون دایره، مربع، مثلث و… را بر روی آیپدها می‌دهد.

{photo}93/03/29/Adobe-Ink-and-Slide-3{/photo}

منبع : engadget

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*