گوشی شیائومی 12 اولترا

تصاویر جدید شیائومی 12 اولترا، دوربین بزرگ سونی در پشت این گوشی را تایید می‌کند

تصاویر جدیدی از گوشی شیائومی 12 اولترا – Xiaomi 12 Ultra منتشر شده که نشان می‌دهد یک ماژول دوربین گرد بزرگ در پشت قاب آن حضور دارد.

شیائومی گوشی‌های سری Xiaomi 12 را در سه نسخه مختلف رونمایی کرد؛ اگرچه تاکنون بالارده‌ترین عضو این خانواده، گوشی شیائومی 12 اولترا رسماً در معرض دید عموم کاربران قرار نگرفته است. گزارش‌های متعددی وجود دارد که نشان می‌دهد چهار دوربین روی یک ماژول گرد در قاب پشتی این گوشی حضور خواهد داشت. حالا Digital Chat Station تصاویر جدیدی را منتشر کرده که بار دیگر این موضوع را تأیید می‌کند.

این افشاگر دو تصویر جدید را از قاب پشتی پرچمدار آینده شیائومی منتشر کرده که این گوشی را در دو رنگ مشکی و سفید به تصویر می‌کشد و بار دیگر طراحی قاب پشتی آن را فاش می‌کند. آنطور که گفته می‌شود، این گوشی به سنسور دوربین معرفی نشده از سری سنسورهای IMX8xx سونی مجهز خواهد بود.

آنطور که گزارش‌های قبل‌تر نشان می‌دهد این گوشی به دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی + دوربین ۴۸ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۵ برابری اپتیکال و یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی اولترا واید مجهز خواهد بود. این درحالیست که جلوی سنسور دوربین اصلی این گوشی از یک لنز بزرگ استفاده می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*