ولوو XC40 مدل Recharge

ولوو از مدل‌های جدید دو شاسی بلند C40 ریچارج و XC40 ریچارج رونمایی کرد

ولوو مدل‌های جدید دو شاسی بلند الکتریکی XC40 ریچارج و C40 ریچارج را معرفی کرد. در ادامه شاهد جزئیات بیشتر درباره این دو خودروی برقی باشید.

ولوو همچنان با عزم راسخ در مسیر تبدیل‌شدن به یک شرکت خودروسازی تمام الکتریکی قدم برمی‌دارد. این خودروساز سوئدی به‌تازگی نسخه بازطراحی‌شده شاسی بلند XC40 مدل ریچارج (Recharge) و همچنین مدل جدید تک موتوره C40 ریچارج را معرفی کرده است.

مدل بروزرسانی‌شده ولوو XC40 Recharge

ولوو XC40 مدل Recharge

ولوو XC40 اولین بار در سال 2017 به نمایش گذاشته شد و نسخه تمام برقی آن با نام XC40 ریچارج در سال 2020 به عرضه رسید. با وجود طراحی مدرن و بروزی که این شاسی بلند داشت، بالاخره وقت بازطراحی آن فرا رسیده بود. XC40 ریچارج حالا از سپر جلوی جدید، جلوپنجره بدون فریم و چراغ‌های جلوی جدید برخوردار شده است تا طراحی آن بیشتر همسو با شاسی بلند دیگر خودروساز سوئدی یعنی C40 ریچارج باشد. گفتنی است چراغ‌های جدید این خودرو مجهز به پیشرفته‌ترین فناوری نورپردازی پیکسلی LED هستند که تنظیم خودکار چراغ‌ها با توجه به شرایط جاده را به دنبال می‌آورد.

ولوو XC40 مدل Recharge

خریداران مدل بروزرسانی‌شده ولوو XC40 ریچارج همچنین آپشن روکش غیر چرم درجه یک برای صندلی‌ها به همراه رینگ‌ها و رنگ‌های جدید بدنه را پیش روی خود خواهند داشت تا بتوانند با دست بازتر به شخصی‌سازی خودروی خود بپردازند. البته جزئیات بیشتری در خصوص رینگ‌ها و رنگ‌های جدید در دسترس نیست.

ولوو C40 Recharge

ولوو C40 Recharge

ولوو ضمن مدل دو موتوره شاسی بلند تمام برقی ولوو C40 ریچارج، اکنون یک مدل تک موتوره را نیز ارائه می‌دهد. این مدل از یک باتری 69 کیلووات ساعتی بهره‌مند است و با تنها یک بار شارژ، مسافت 434 کیلومتر را طی می‌کند. باتری آن هم با بهره‌گیری از سیستم فست شارژ، طی حدود 32 دقیقه از 10 تا 80 درصد شارژ می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*