بررسی ویدیویی گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ؛ یک گوشی واقعا خواستنی

در بررسی گلکسی اس 22 اولترا با ما همراه باشید تا گوشی پرچمدار 2022 سامسونگ را از نظر دوربین، نمایشگر و عملکرد فنی زیر ذره بین قرار دهیم.

سامسونگ چندی پیش رسما از بازنشستگی فبلت های محبوب سری نوت خود خبر داد. این خبر هولناکی برای کاربرانی بود که سال ها از قابلیت های پرشمار قلم های اس پن این برند کره ای لذت میبردند و حالا برای داشتن یک گوشی پرچمدار، چاره ای به غیر از خرید گوشی های سری اس نداشتند. اما خوشبختانه سامسونگ امسال تصمیم گرفت قلم اس پن را به قدرتمندترین پرچمدار خود یعنی گلکسی اس 22 اولترا – Samsung Galaxy S22 Ultra اضافه کند.

گوشی گلکسی S22 اولترا حالا علاوه بر بالاترین مشخصات سخت افزاری در سری اس، به قلم اس پن و تمام امکانات کم نظیر آن نیز مجهز شده تا ارزش خریدش از هر زمان دیگری بالاتر برود. بنابراین اگر شما نیز از کاربران قبلی سری نوت هستید و احتمالا قصد دارید این گوشی گران قیمت را خریداری کنید، در بررسی اختصاصی گلکسی اس 22 اولترا سامسونگ با گجت نیوز همراه باشید تا طراحی، نمونه تصاویر دوربین، کیفیت نمایشگر، عملکرد سخت افزاری و رابط کاربری این اسمارت فون بالارده را به طور کامل موشکافی کنیم.

ویدیوی بررسی گوشی سامسونگ گلکسی اس 22 اولترا