نسل جدید ساعت های هوشمند ورزشی

نسل جدید ساعت های هوشمند ورزشی توسط شیائومی ساخته خواهند شد

نسل جدید ساعت های هوشمند ورزشی با نمایشگرهای بزرگتری عرضه می‌شوند. در بررسی پتنت جدید شیائومی برای ساعت‌های هوشمند با ما باشید.

همانطور که دنیای گوشی‌های هوشمند با ابداع گوشی‌هایی با نمایشگر تاشو مانند Z Fold 3 و یا اوپو Find N یا گوشی‌های رول شونده مانند اوپو X 2021 دچار تحول شده است، دنیای ساعت‌های هوشمند هم به مرور در آستانه تحولاتی مشابه قرار می‌گیرد.

در این مورد خاص به نظر می‌رسد که شرکت شیائومی به فکر استفاده از نمایشگرهای منعطف برای ساعت‌های هوشمند ورزشی است چراکه جدیدترین اطلاعات از توسعه یک ساعت هوشمند ورزشی با نمایشگر خمیده توسط چینی‌ها حکایت دارد. با گجت نیوز در بررسی پتنت نسل جدید ساعت های هوشمند ورزشی همراه باشید.

نسل جدید ساعت های هوشمند ورزشی

اطلاعات مورد بحث به نقل از یک پایگاه اطلاعاتی پتنت‌های چین به دست آمده و حاکی از این است که شیائومی اخیرا حق اختراع خود برای طراحی جدیدی از ساعت‌های هوشمند را ثبت کرده است. طراحی نسل جدید ساعت‌های هوشمند شیائومی مطابق با تصویر زیر است. در این تصویر حرف A به محل تعبیه نمایشگر خمیده اشاره دارد.

نسل جدید ساعت های هوشمند ورزشی

بنابر اطلاعات لیست ثبت اختراع، این پتنت با نام دستبند هوشمند (Smart Bracelet) شناخته می‌شود و عملکرد آن در مجموعه «پوشیدنی‌ها» دسته‌بندی شده است. تصاویر پتنت جدید شیائومی حاکی از آن است که در طراحی منحصربه‌فرد ساعت جدید بیش از هرچیز به ظاهر زیبا و ارگونومی تمرکز شده است.

تصاویر پتنت همچنین زوایای مختلفی از ساعت هوشمند جدید شیائومی را نشان می‌دهد که در ادامه شما را به تماشای آن دعوت می‌کنیم:

البته شیائومی اولین کمپانی نیست که به فکر استفاده از نمایشگر منعطف در ساعت‌های هوشمند افتاده است. در سال 2020 برند نوبیا ساعت هوشمند نوبیا را با نمایشگری منعطف معرفی کرد. این ساعت هوشمند به یک نمایشگر 4.01 اینچی فوق منعطف با پنل آمولد مجهز است که کاملا دور مچ دست را می‌پوشاند. بدنه ساعت از یک آلیاژ سبک‌ وزن آلومینیوم و با فرایند تزریق نانو ساخته شده است. طراحی کلی ساعت با اجزای سبک، سبب وزن بسیار کم آن شده است. نوبیا واچ در 20 سپتامبر 2020 و با قیمت پایه 179 دلار معرفی شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*