پیکاپ رم TRX تیونینگ هنسی

پیکاپ رم TRX تیونینگ هنسی؛ آفرودر آمریکایی با هزار اسب بخار قدرت + ویدیو

پیکاپ رم TRX تیونینگ هنسی با قدرت 1,012 اسب بخار، نمایشی از آفرود، آمریکایی و 4WD بودن را خلق می‌کند. در ادامه، به تمامی زوایای این خودرو نگاهی خواهیم داشت.

شرکت‌های تیونینگ بر سر بهترین بودن، رقابت بسیار سختی دارند. تا چند سال گذشته، فقط خودروهای سوپر اسپرت مشتری تیونرها بودند؛ اما به نظر می‌رسد که پیکاپ‌ها و شاسی بلندها هم به این مهمانی وارد شده‌اند. پیکاپ رم TRX تیونینگ هنسی، دقیقا یکی از خوش چهره‌های این مهمانی است.

فهرست مطالب:

معرفی پیکاپ رم TRX تیونینگ هنسی

پیکاپ رم TRX تیونینگ هنسی

شرکت تیونینگ هنسی (Hennessey)، یکی از با سلیقه‌ترین‌هایِ بازارِ خودروهای شخصی سازی شده است. مطمئنا هنسی ونوم که یکی از شاهکارهای این تیم است را به یاد دارید. اما هنسی بعد از پیکاپ فورد Veloci رپتور 600، برای جدیدترین پروژه خود به سراغ پیکاپ Ram رفته و علیرغم اینکه خود شرکت در تگزاس واقع شده، مناطق برفی را برای تست اولیه در نظر گرفته. در ادامه می‌توانید ویدیو برف بازی جدیدترین شاهکار هنسی را مشاهده کنید.

مشخصات فنی و بهبودهای پیشرانه پیکاپ رم TRX تیونینگ هنسی

پیکاپ رم TRX تیونینگ هنسی

پیشرانه فابریک رم 1500، با یک هشت سیلندر خورجینی سوپر شارژ 6.2 لیتری تعویض شده که دقیقا می‌تواند 1012 اسب بخار قدرت را به 4 چرخ آن منتقل کند. هرچند شتاب 0-100، هیچ وقت معیار برتری پیکاپ‌ها نبوده اما پکیج تیونینگ هنسی، این پارامتر را به کمتر از 3.2 ثانیه رسانده است. چنین شتاب صفر تا صدی، معمولا در سوپر اسپرت‌هایی مثل هوراکان یا پاگانی ونوم دیده می‌شود. همچنین نتایج تست درگ 400 متر هم عدد 11.4 ثانیه را نشان می‌دهد. بد نیست بدانید که بهترین نتیجه‌ی درگ 400 متر ثبت شده در ایران، تقریبا به 10 ثانیه نزدیک بوده است؛ آن هم برای خودرویی که تا دندان تقویت شده و فقط مخصوص پیست بود!

پیکاپ رم TRX تیونینگ هنسی

شرکت هنسی فقط 200 نسخه از این پیکاپ‌ را به تولید رسانده که در حال حاضر فقط 100 عدد از آن‌ها موجود است. البته شاید زمانی که شما در حال خواندن این نوشته باشید، تمامی نسخه‌ها پیش فروش شده باشند! همچنین مشتریان در کنار بهبودهای خیره کننده‌ی پیشرانه، می‌توانند از پکیج آفرود مخصوص هم بهره‌مند شوند. این پکیج شامل موارد زیر می‌شود:

  • بامپرهای مخصوص آفرود
  • سیستم روشنایی LED بار
  • کیت افزایش ارتفاع محور جلو (front leveling kit) که زاویه ورود بهتری را فراهم می‌کند
  • لاستیک‌های 37 اینچی گل درشت
  • رکاب‌های برقی جمع شونده

قیمت و شرایط فروش

پیکاپ رم TRX تیونینگ هنسی

در نهایت شرکت هنسی، کار خود را با 2 سال گارانتی یا ضمانت کارکرد 36 هزار کیلومتری به مشتریان عرضه می‌کند. طرفداران، به شدت در مورد فهمیدن قیمت این پیکاپ قدرتمند، کنجکاو هستند اما شرکت هنسی ترجیح داده است تا این موضوعی مانند یک راز بین خریداران باقی بماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*