مرسدس بنز EQE مدل 2023

تصاویر جدیدی از شاسی بلند برقی مرسدس بنز EQE مدل 2023 شکار شد

بالاخره تصاویری از شاسی بلند برقی مرسدس بنز EQE مدل 2023 بدون پوشش استتاری شکار شده است. در ادامه شاهد تصاویر این شاسی بلند آلمانی باشید.

اولین بار در دسامبر 2020 درباره عرضه نسخه شاسی بلند مرسدس بنز EQE در کنار نسخه سدان شنیده بودیم و مدتی بعد، تصاویری از این خودرو هنگام تست با پوشش استتاری شکار شد. حالا نیز تصاویری از شاسی بلند مرسدس بنز EQE مدل 2023 تنها چند ماه قبل از نمایش رسمی آن به بیرون درز پیدا کرده است. خوشبختانه در این تصاویر خبری از پوشش استتاری نیست و می‌توان به دید بهتری از این اس یو وی لوکس دست پیدا کرد.

مرسدس بنز EQE مدل 2023

نسخه شاسی بلند مرسدس بنز EQE مدل 2023 در مرکز تست تصادف مرسدس بنز در نزدیکی اشتوتگارت رویت شده است. با توجه بدنه نارنجی‌رنگ و سپر جلوی سفیدرنگ این خودرو در تصاویر لو رفته، ظاهراً این نسخه مختص به تست تصادف است. همچنین آسیب‌هایی در نمای جلوی به چشم می‌خورد که احتمالاً نشان از این دارند که این خودرو پیش‌تر مورد آزمایش قرار گرفته است. همچنین باید به فاصله بین پنل‌ها، خصوصاً در قسمت کاپوت توجه داشت.

مرسدس بنز EQE مدل 2023

در هر صورت، این احتمالاً طراحی نهایی شاسی بلند مرسدس بنز EQE خواهد بود. پنل‌های نمای بیرونی و چراغ‌ها، همگی کاملاً آماده به نظر می‌رسند. اگرچه درباره جزئیات کوچک‌تر و نامحسوس‌تر چیز زیادی نمی‌توان گفت، ولی حداقل در نمای جلو، سپر دارای تمام خطوطی است که احتمالاً در نسخه نهایی این شاسی بلند الکتریکی مشاهده خواهیم کرد. در نمای عقب هم چراغ عقب سرتاسری را مشاهده می‌کنیم.

مرسدس بنز EQE مدل 2023

این تصاویر تا به اینجا واضح‌ترین و کامل‌ترین تصاویر منتشرشده از شاسی بلند برقی مرسدس بنز EQE به حساب می‌آیند. با این حال، مشخصات فنی این خودروی آلمانی هنوز آشکار نیست. پیش‌بینی می‌شود که نسخه شاسی بلند EQE از پیشرانه‌های مشترکی با نسخه سدان بهره ببرد. از این رو، احتمالاً مرسدس بنز سه نسخه مختلف از این شاسی بلند الکتریکی ارائه خواهد داد؛ یک نسخه دیفرانسیل عقب با قدرت 288 اسب بخار و گشتاور 530 نیوتون‌متر به‌عنوان مدل پایه، یک نسخه دو موتوره با قدرت بسیار بیشتر و یک نسخه AMG با قدرت 671 اسب بخار.

مرسدس بنز EQE مدل 2023

در نهایت لازم به ذکر است که شاسی بلند مرسدس بنز EQE مدل 2023 در انتهای سال جاری میلادی رسماً به نمایش گذاشته خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*