دریفت خودروهای کلاسیک

گردهمایی خودروهای کلاسیک در پیست برفی سنت موریتز، با حضور گرانترین خودرو کلاسیک جهان + ویدیو

به‌تازگی در سنت موریتز سوئیس برخی از با ارزش‌ترین خودروهای کلاسیک گرد هم آمده‌اند؛ از فراری مایکل جکسون گرفته تا گرانترین خودرو کلاسیک جهان.

اگر نگاهی به پلتفرم‌های مختلف بیندازید، با موجی از ویدئوهای دریفت مواجه می‌شوید که نشان از محبوبیت بالای دریفت در حال حاضر دارند. از این رو، انتشار هر ویدئوی دریفتی نمی‌تواند چندان چشمگیر و تاثیرگذار باشد. با این حال، وقتی پای خودروهای کلاسیک گران‌قیمت، از فراری و لامبورگینی گرفته تا آلفارومئو و مازراتی در میان باشد، به هیچ‌وجه نمی‌توان از آن‌ها چشم‌پوشی کرد.

خودرو کلاسیک فراری 275 GTB

عده‌ای از مالکان خوش‌شانس خودروهای کلاسیک در رویداد 2022 International Concours of Elegance در سنت موریتز سوئیس گرد هم آمده‌اند تا عتیقه‌های خود را به نمایش عموم بگذارند و در این بین، در برف دریفت بکشند. در ادامه ویدئوی مربوطه با حضور بیش از 50 خودروی مختلف را مشاهده می‌کنید:

اول از همه، خودروهای فراری جلب توجه می‌کنند. در این رویداد بیش از 10 خودروی فراری با پیشرانه‌های V12 قدرتمند خود با دریفت در برف خودنمایی کرده‌اند؛ اتفاق نادری که حتی تماشای آن از پشت نمایشگر دستگاه‌های هوشمندتان هم جذاب خواهد بود. علاوه بر این، برخی از باارزش‌ترین خودروهای فراری را که تاکنون ساخته‌ شده‌اند مشاهده می‌کنیم. از جمله این خودروها می‌توان به گران‌ترین خودروی کلاسیک جهان فراری 250 GTO، فراری 275 GTB، فراری 246 F1، فراری 375 MM اسپایدر و فراری 750 مونزا اشاره کرد.

خودرو کلاسیک لامبورگینی کونتاش LP400 پریسکوپیو

جدا از خودروهای کلاسیک فراری، ده‌ها خودروی کلاسیک دیگر از سایر خودروسازان مطرح ایتالیایی نظیر آلفارومئو، لامبورگینی و مازراتی در این رویداد حضور پیدا کرده‌اند. برجسته‌ترین نمونه‌ها شامل لامبورگینی کونتاش LP400 پریسکوپیو، مازراتی A6GCS و آلفارومئو تیپو B/P3 می‌شوند.

البته این تنها بخشی از لیست بلندبالای خودروهای کلاسیک کمیاب حاضر در رویداد سنت موریتز سوئیس به حساب می‌آید! فراری تستروزا اسپایدر مشکی‌رنگ که خودروی مایکل جکسون بود برای یک آگهی تبلیغاتی پپسی محسوب می‌شد، استون مارتین DB5 از فیلم جیمز باند و جگوار XKSS، خودروهای خاص دیگری هستند که در این رویداد به نمایش گذاشته شده‌اند. حتی سوپرکار مدرن پاگانی زوندا HP بارچتا که تنها سه دستگاه از آن تولید شده، در میان این خودروهای کلاسیک حضور داشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*