آیفون SE جدید

آیفون SE جدید واقعا به اندازه آیفون 13 سریع است!

نتایج بنچمارک‌های آیفون SE جدید حاکی از این هستند که این محصول واقعا سرعتی همتراز با گوشی‌های گرانقیمت‌تر سری آیفون 13 دارد.

اپل به تازگی از نسل سوم از گوشی‌های آیفون SE با قیمت بسیار مناسب 430 دلار رونمایی کرد. این محصول، همانند گوشی‌های پرچمدار آیفون 13، از تراشه‌های A15 Bionic استفاده می‌کند و عملا مشخصات سخت افزاری یکسانی با آن‌ها دارد. با این وجود، عملکرد واقعی آن در مقایسه با آیفون 13 یکی از سئوالات اصلی علاقمندان است.

آیفون SE جدید

با گجت نیوز همراه باشید تا نگاهی به بنچمارک‌های این گوشی بیندازیم و امتیازات آن را با آیفون 13 مقایسه کنیم.

مقایسه عملکرد سخت افزاری آیفون SE جدید و آیفون 13

اپل نسل سوم آیفون اس ای را به همان تراشه‌های پرچمدار A15 که در آیفون‌های گرانقیمت‌تر استفاده می‌شود، مجهز کرده است. با این حال، حتی خوشبین‌ترین طرفداران این کمپانی هم تصور نمی‌کردند که شاهد همان عملکرد سخت افزاری در این گوشی باشند. اما بر اساس نتایج نخستین دور از بنچمارک‌های این گوشی که توسط MacRumors منتشر شده است، ظاهرا محصول اقتصادی‌تر اپل، عملکردی همتراز با پرچمداران این کمپانی دارد.

آیفون SE 2022 که در تست گیک بنچ با نام آیفون 14.6 شرکت کرده بود، موفق به کسب امتیاز 1695 در تست تک هسته ای و 4021 در تست چندهسته ای شد. برای مقایسه، آیفون 13 در این تست، امتیازات 1672 و 4481 را به ترتیب در تست‌های تک هسته ای و چند هسته ای کسب کرد. همان گونه که از نتایج این تست مشخص است، اختلاف میان این دو محصول ناچیز است و آیفون SE جدید، حتی در تست تک هسته ای عملکرد بهتری را از خود به نمایش می‌گذارد.

بنابراین، علیرغم تفاوت‌های جزئی در اعداد و ارقام مربوط به این دو محصول، تفاوت چندانی در عملکرد واقعی این دو محصول مشاهده نمی‌شود. بنابراین می‌توان آیفون‌های جدید و ارزان قیمت اپل را به اندازه آیفون 13 سریع دانست. این امر، ارزش آیفون SE 2022 در برابر قیمتش را چندین برابر می‌کند.

آیفون SE جدید

نتیجه تست گیک بنچ همچنین گویای این است که میزان رم آیفون SE 2022 برابر با چهار گیگابایت است. اپل در رویداد معرفی این محصول، ظرفیت رم آن را اعلام نکرده بود.

البته قطعا گران قیمت‌تر بودن خانواده آیفون 13 در مقایسه با آیفون اس ای 2022 بی دلیل نیست. به عنوان مثال، صفحه نمایش و دوربین‌های این دو محصول، هرگز قابل رقابت با هم نیستند. با این حال، اگر قدرت پردازشی و عملکرد سخت افزاری ملاک شما برای خرید گوشی‌های اپل است، می‌توانید مطمئن باشید که آیفون SE جدید واقعا به اندازه آیفون 13 سریع است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*