سامسونگ قابلیت پشتیبانی از آیفون را به ساعت هوشمند Gear S2 می آورد

کمپانی سامسونگ پنجشنبه گذشته دو ساعت هوشمند Gear S2 و Gear S2 کلاسیک را در نمایشگاه IFA 2015 معرفی کرد. این دو محصول قابلیت پشتیبانی از تمام گوشی‌های هوشمند اندرویدی را دارند و اکنون خبر رسیده که سامسونگ می خواهد قابلیت پشتیبانی از آیفون را هم برای این ساعت ها فراهم کند.

samsung-gear-s2-1

به‌تازگی گزارش‌هایی از وب‌سایت Digital Spy منتشر شده که بر اساس آن سخنگوی سامسونگ تایید کرده که این شرکت قصد دارد قابلیت پشتیبانی از آیفون را برای ساعت‌های هوشمند Gear S2 فراهم کند. البته همان‌طور که می‌دانید امکان فراهم کردن این قابلیت کمی دور از انتظار است اما سخنگوی سامسونگ اعتقاد دارد که این شرکت قادر است در برخی موارد این قابلیت را ایجاد کند.

ساعت گلکسی گیر S2 از یک صفحه‌نمایش لمسی بهره می‌برد و چند کلید مختلف روی آن دیده می‌شود. لبه‌های این ساعت هوشمند به شکل چرخان طراحی شده و کاربران می‌توانند با چرخاندن آن به منوهای مختلف، برنامه‌ها و اشکال گوناگون دسترسی داشته باشند. برای این ساعت هوشمند اشکال (واچ فیس‌های) دینامیک طراحی شده است.

samsung-gear-s2-2

صفحه‌نمایش این ساعت کاملا رنگی و شفاف است و به راحتی نظر کاربران را به سمت خود جلب می‌کند. سایز صفحه‌نمایش این محصول ۱.۲ اینچی Super AMOLED با زرولوشن ۳۶۰×۳۶۰ پیکسل است. همچنین سامسونگ از سیستم عامل تایزن برای این ساعت هوشمند استفاده کرده است. تمام اعلان‌ها روی این ساعت هوشمند به نمایش در می‌آیند و حتی کاربر می‌تواند به وسیله‌ی ساعت به آن‌ها پاسخ دهد.

منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*