سامسونگ گلکسی بادز 2 نقره‌ای

سامسونگ از نسخه جذاب نقره‌ای گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز لایو رونمایی کرد

سامسونگ اخیراً ضمن مدل‌های جدید سامسونگ گلکسی A، از رنگ نقره‌ای گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز لایو – Galaxy Buds 2 & Buds Live پرده برداشته است.

سامسونگ اخیراً از سه مدل جدید از سری گوشی‌های گلکسی A با نام‌های A53 ،A33 و A73 رونمایی کرده است. این غول فناوری کره‌ای ضمن معرفی این گوشی‌ها، به رنگ نقره‌ای جذابی برای گلکسی بادز 2 و گلکسی بادز لایو با نام Onyx اشاره کرد اما هیچ تصویری از این رنگ جدید ارائه نداد. با این حال، بالاخره تصویری رسمی از این رنگ نقره‌ای خاص به انتشار رسیده است.

مدل‌های نقره گلکسی بادز 2 و لایو

سامسونگ گلکسی بادز 2 در تابستان 2021 همراه دو گوشی تاشوی پرفروش گلکسی Z فولد 3 و گلکسی Z فلیپ 3 طی رویداد Unpacked معرفی شد. بادز 2 کوچک‌ترین و سبک‌ترین ایرباد بی‌سیم سامسونگ تاکنون به شمار می‌رود. همچنین یکی از قابلیت‌های برجسته آن، یک واحد سنجش صدای اختصاصی (Voice Pickup Unit یا به اختصار VPU) است که طی تماس‌ها، نویزهای بیرونی را فیلتر و تنها صدای گوینده را پخش می‌کند.

سامسونگ گلکسی بادز 2

گلکسی بادز لایو طی رویداد Unpacked سال 2020 در کنار گوشی‌های گلکسی نوت 20 رونمایی شد و اولین ایرباد سامسونگ با قابلیت «نویز کنسلینگ فعال» (Active Noise Cancellation یا به اختصار ANC) محسوب می‌شد. طراحی خاص و غیرمرسوم، عمر باتری طولانی و صدای قدرتمند و در عین حال متعادل جزو ویژگی‌های اصلی این ایرباد هستند.

سامسونگ گلکسی بادز لایو

مدل‌های نقره‌ای این دو ایرباد در ماه آینده از طریق فروشگاه آنلاین سامسونگ جهت تکمیل عرضه سری گلکسی A در دسترس قرار خواهند گرفت. بادز 2 و لایو در حال حاضر با قیمتی ارزان‌تر از قیمت زمان عرضه خود به فروش می‌رسند و به ترتیب با قیمت 129 یورو (معادل حدود 140 دلار) و 100 یورو (معادل 110 دلار) در دسترس طرفداران محصولات سامسونگ قرار دارند. به نظر نمی‌رسد که سامسونگ قصد افزایش قیمت این ایربادها را داشته باشد و مدل‌های نقره‌ای جدید با همان قیمت کنونی عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*