انتشار طرح مفهومی آیفون ۶S و آیفون ۶S پلاس در کنار آیفون ۶C

فردا روز بزرگی برای طرفداران کمپانی اپل ، خصوصا گوشی های آیفون این شرکت است.اپل قرار است در رویدادی که برای نهم سپتامبر ( ۱۸ شهریور ) تدارک دیده از آیفون های جدید خود با نام آیفون ۶ اس ( iPhone 6S ) و آیفون ۶ اس پلاس ( iPhone 6S plus ) رونمایی کند.اما شاید این تمام ماجرا نباشد زیرا برخی از شایعات احتمال معرفی iPhone 6c یا همان نسل بعدی اسمارت فون نه چندان موفق iPhone 5c را قوی می دانند. گفتنی است آیفون ۶ سی(در صورت معرفی) همچون نسل پیشین خود بدنه ای از جنس پلاستیک نداشته و نمایشگری کوچکتر از آیفون ۶ اس (۴ اینچی) برای آن در نظر گرفته شده است.امروز طرحی مفهومی از آیفون ۶C در کنار آیفون ۶S و آیفون ۶S پلاس منتشر شده که دیدن آن خالی از لطف نیست.

به هر حال در فاصله ی کوتاه باقی مانده تا معرفی رسمی این محصولات، Martin Hajek اقدام به انتشار تصاویر مفهومی غیر واقعی (اما جذاب) بر گرفته از تمامی شایعات پیرامون سوگلی های جدید اپل به ویژه iPhone 6c کرده است که تماشای آن ها به حتم لذت بخش خواهد بود.

جالب است بدانید درحالی که هنوز این گوشی‌ها به شکل رسمی معرفی نشده‌اند، شایعات مختلفی درباره آیفون ۷ منتشر شده است. به نظر می‌رسد که اپل از هم اکنون درحال ساخت گوشی سال آینده خودش است.

منبع: phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. وسطیه اصلا سیکس اس نیست علامت اس روی پشتش نیست این سیکس خالیه

  2. الان اگه برندای دیگه بود
    دهن بنده خدا رو … کرده بودن که
    طراحی تکراری!
    فاجعه طراحی !
    خودمونیم نظر من طراح رو اگه بخوای، پشتت واقعا فاجعه طراحیه.
    البته میدونم که طرفداراش قبول نمیکنن.

    • این محصول برای کسانی ساخته شده که توانایی خرید گوشی های الومینیومی رو ندارن

      ببخشید چطور میخوای طرحش باشه؟؟ مثلا بال و پر داشته باشه ؟؟میشه بگید فرق گوشی های سونی زد ١ و بالاتر چیه؟؟

      • اگه منظورتون ۶اس و ۶اس پلاس باشه بهتره بگم کاملا در اشتباه هستید گوشی های آیفون ۶ و ۶ پلاس واقعا عالی هستن ولی در مقابل این دوتا اعجوبه مسخره ای بیش نیستن

  3. اه اه چه طراحی قدیمی داره… حالم به هم خورد اصن پشتشم که فرقی نکرده.