شیائومی ردمی 10C

شیائومی ردمی 10C معرفی شد؛ یک گوشی اقتصادی معمولی

گوشی جدید شیائومی ردمی 10C میان رده ای مجهز به تراشه‌های اسنپدراگون 680 است که مشخصاتی کاملا معمولی و شبیه به نسخه معمولی Redmi 10 دارد.

پس از معرفی گوشی ردمی 10 توسط شیائومی، این کمپانی امروز از محصول جدیدی تحت نام شیائومی ردمی 10C در اندونزی رونمایی کرد. این دو محصول شباهت‌های بسیاری با هم دارند. با این حال نسخه 10C صفحه نمایش بزرگ‌تری دارد و به جای چیپست‌های هلیو G88 مدیاتک، از تراشه‌های اسنپدراگون 680 کوالکام بهره می‌برد.

سایر مشخصات گوشی شیائومی ردمی 10C

Redmi 10C از نمایشگری 6.7 اینچی IPS LCD با رزلوشن اچ دی پلاس استفاده می‌کند. در قسمت بالای این نمایشگر، حفره ای قطره ای شکل قرار دارد که دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را در خود جا می‌دهد. همچنین در قسمت پشت، همان حسگر اصلی 50 مگاپیکسلی و سنسور دو مگاپیکسلی تشخیص عمق که در ردمی 10 به کار رفته بودند، قابل مشاهده هستند.

شیائومی ردمی 10C

این گوشی از باتری‌های 5000 میلی آمپرساعتی استفاده می‌کند که با توان 18 وات شارژ می‌شوند. همچنین، در بخش نرم افزار نیز شاهد استفاده از رابط کاربری MIUI 13 بر پایه اندروید 11 در این محصول هستیم. ردمی 10 سی، چهار گیگابایت رم و 64 یا 128 گیگابایت حافظه داخلی را ارائه می‌دهد و با استفاده از درگاه کارت حافظه میکرو اس دی، امکان افزایش حافظه را فراهم می‌کند. در این میان، حضور جک هدفون نیز از دیگر مشخصات این گوشی میان رده به شمار می‌رود.

xiaomi redmi 10c

Redmi 10C در چهار رنگ خاکستری، سبز و آبی به بازار عرضه خواهد شد. هنوز در خصوص قیمت و سایر اطلاعات مربوط به عرضه آن به بازار اطلاعات چندانی در دست نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*