برابوس 800 Adventure XLP

پیکاپ برابوس 800 Adventure XLP معرفی شد؛ ابر قدرت مجلل وانت های جهان

تیونر برابوس یک نسخه پیکاپ زیبا و قدرتمند از شاسی بلند مرسدس بنز AMG G63 را معرفی کرد. در ادامه شاهد مشخصات برابوس 800 Adventure XLP باشید.

شرکت تیونینگ آلمانی «برابوس» (Brabus) پس از ارائه نسخه ویژه مشکی‌رنگ مرسدس بنز AMG G63 در ماه ژانویه گذشته، حالا از نسخه دیگری از آن با نام 800 Adventure XLP Superwhite پرده برداشته است. برابوس باری دیگر این شاسی بلند را به یک پیکاپ جذاب، اما این بار با رنگ سفید تبدیل کرده است.

پیکاپ برابوس 800 Adventure XLP

برابوس 800 Adventure XLP از محورهای پورتال و حداقل فاصله 49 سانتی‌متری از سطح زمین بهره می‌برد. برابوس برای این نسخه چرخ‌های بزرگ 22 اینچی را در نظر گرفته است که هرچند گزینه ایده‌آلی برای مسیرهای آفرود نیستند، اما از تایرهای مناسب برای انواع زمین‌ها برخوردارند.

همان‌طور که انتظار می‌رود، برابوس پیشرانه 4 لیتری V8 توئین توربوی مرسدس بنز AMG G63 را نیز به میزان قابل توجهی تقویت کرده است. این پیشرانه حالا توانایی تولید قدرت 788 اسب بخار و گشتاور 1000 نیوتون‌متر را دارد. پیکاپ برابوس 800 Adventure XLP با این پیشرانه طی 4.8 ثانیه از 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت شتاب می‌گیرد. ضمناً حداکثر سرعت آن به‌صورت الکترونیکی تا 210 کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

پیکاپ برابوس 800 Adventure XLP

مرسدس AMG G63 تیونینگ برابوس، 5.31 متر طول دارد و حدود نیم‌متر طویل‌تر از نسخه استاندارد محسوب می‌شود. نیاز به گفتن نیست که برابوس برای جا دادن اتاق بار، طول این خودرو را افزایش داده. اتاق بار این پیکاپ، کف سفیدرنگ از جنس ورق فولادی دارد و برای دسترسی به محفظه ذخیره‌سازی عقب، دربی از همین جنس که از گوشه باز می‌شود نصب شده است. برابوس در کناره‌های اتاق بار نیز مواد فیبر کربن به کار برده است.

در سرتاسر پیکاپ برابوس 800 Adventure XLP فیبر کربن مورد استفاده قرار گرفته؛ از گلگیرها و دریچه هوای کاپوت گرفته تا آینه‌های جانبی و اسپویلر جلو که چراغ‌هایی اضافی جلوی آن قرار گرفته است. در ضمن، با افزایش ارتفاع خودرو نسبت به سطح زمین، برابوس تصمیم به تعبیه تخته‌های رکاب برقی گرفته است.

پیکاپ برابوس 800 Adventure XLP

در فضای داخلی برابوس Superwhite، چرم سفیدرنگ در قسمت‌های مختلف، حتی در کف به چشم می‌خورد. برای هدلاینر نیز آلکانتارای مشکی‌رنگ به کار رفته و برابوس مانند نمای بیرونی، برای کابین هم از مقدار زیادی فیبر کربن بهره برده است.

قیمت پیکاپ برابوس 800 Adventure XLP بدون هرگونه آپشن، 631,067 یورو معادل 695,000 دلار آمریکا خواهد بود. در ادامه تصاویر بیشتری را از این خودرو مشاهده می‌کنید:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*