آیفون 13 پرو مکس اولترا

آیفون 13 پرو مکس اولترا؛ پرچمدار دست ساز اپل با باتری بزرگ‌تر و پورت‌های بیشتر

آیفون 13 پرو مکس اولترا نام مخلوق جدیدی است که یک تیک‌تاکر چینی به طور دستی با اعمال تغییراتی روی آخرین نسل گوشی‌های اپل ساخته است.

کلافه از امتناع اپل برای تعبیه درگاه USB-C در آیفون، یک یوتیوبر با نام DIY اواخر سال گذشته یک پورت USB-C روی آیفون X نصب کرد. با الهام از این اقدام او حالا یک تیک‌تاکر چینی هم با تغییراتی روی آخرین نسل گوشی‌های اپل، آیفون 13 پرو مکس اولترا را با تجهیز به درگاه USB-C، جک 3.5 میلی‌متری هدفون، دو فن خنک‌کننده و باتری بزرگتر ساخته است.

آیفونی 13 پرو مکس با درگاه USB-C و باتری بزرگ‌تر

در ویدیوهایی که در تیک تاک منتشر شده است، یانگ چانگ‌شون تصاویر خوب و دقیقی از آیفون 13 پرو مکس خود منتشر کرده است. این دستگاه تقریبا دو برابر یک آیفون معمولی ضخامت دارد اما در عوض از یک باتری دوم، دو فن خنک‌کننده، پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون بهره‌مند است.

آیفون غول پیکر حالا به لطف باتری دو برابری خود،‌ عمر باتری بسیار بیشتری ارائه می‌دهد، به علاوه به دلیل تعبیه دو فن خنک‌کننده جدید، این مدل شخصی‌سازی شده در بنچمارک AnTuTu هم امتیاز به مراتب بهتری کسب کرده است. گرچه آیفون 13 پرو مکس اولترا کمی ضخیم‌تر به نظر می‌رسد اما در هر حال راه‌حل مناسبی برای بسیاری از مشکلات رایج کاربران آیفون است.

اگر ویدیوهای منتشر شده توسط این تیک‌تاکر را ببینید متوجه می‌شوید که این فرایند به هیچ وجه آسان نیست، پس بهتر است به فکر پیاده کردن این مراحل روی آیفون 13 پرو مکس خود نباشد. مسئله مهمی که در شخصی‌سازی‌های اینچنینی جلب توجه می‌کند اینکه اگر شرکت‌ها بخواهند می‌توانند بسیاری از این قابلیت‌ها را ارائه دهند، البته اگر راضی به عرضه گوشی با ضخامتی بیشتر شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*