چری اکسید Lingyun S

اولین تصاویر شاسی بلند لوکس چری اکسید Lingyun S منتشر شد + مشخصات

اولین تصاویر رسمی از چری اکسید Lingyun S منتشر شد. در ادامه مشخصات و تصاویر این شاسی بلند چینی از زیرمجموعه لوکس چری را مشاهده کنید.

به‌تازگی تصاویری از چری اکسید Lingyun S، نسخه اسپرت شاسی بلند (Lingyun (TXL به انتشار رسیده است. Lingyun S به‌عنوان یک اس یو وی اسپرت با عملکرد سطح بالا در نظر گرفته می‌شود و انتظار می‌رود در نیمه اول سال جاری میلادی به عرضه برسد. رقبای اصلی این شاسی بلند چینی، بی وای دی تانگ، هونگچی HS5 و فولکس واگن تیگوان L خواهند بود.

چری اکسید Lingyun S

شاسی بلند Lingyun S دارای 4690 میلی‌متر طول، 1885 میلی‌متر عرض، 1730 میلی‌متر ارتفاع و 2715 میلی‌متر فاصله بین دو محور است. در نمای جلوی این خودرو، اول از همه ورودی هوای بزرگ آن به چشم می‌خورد. چراغ‌های جلوی این اس یو وی باریک و برجسته هستند و جلوه جذابی به نمای جلو بخشیده‌اند. چراغ مه‌شکن نیز از طراحی ماتریکس LED بهره می‌برد و قسمت جلو و دریچه دفع گرما، خطوطی ظریف دارند.

چری اکسید Lingyun S

چری اکسید Lingyun S از باربند و اسپویلر بزرگی روی سقف برخوردار است. دور پنجره‌ها تریم کروم نقره‌ای به کار رفته و طراحی چندبخشی خط کمر آن، خودرو را هرچه سازگارتر با طراحی مدرن کرده است. علاوه بر این، با طراحی پنج پره توخالی رینگ‌ها، این شاسی بلند حالا اسپرت‌تر به نظر می‌رسد.

چری اکسید Lingyun S

در فضای داخلی چری اکسید Lingyun S، یک نمایشگر مرکزی شناور و صفحه آمپر دیجیتال LCD را مشاهده می‌کنیم. بخش عمده‌ای از فضای داخلی دارای تزئینات کروم و مواد جیر است. افزون بر این، این خودرو از 15 قابلیت کمک‌راننده پیشرفته پشتیبانی می‌کند و مجهز به سیستم چهار چرخ محرک «بورگ‌وارنر» (BorgWarner) و نسخه 9.3 سیستم کنترل پایداری الکترونیکی «بوش» (Bosch) است.

این شاسی بلند چینی از یک پیشرانه 2 لیتری با تزریق مستقیم سوخت به همراه یک گیربکس دوکلاچه 7 سرعته بهره‌مند است. این پیشرانه توانایی تولید قدرت 260 اسب بخار و گشتاور 400 نیوتن‌متر را دارد و شتاب‌گیری 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت طی 6.58 ثانیه را به دنبال می‌آورد.