آنر x7

آنر X7 با اسنپدراگون 680، باتری 5 هزار میلی آمپر ساعتی و دوربین 48 مگاپیکسل معرفی شد

بعد از معرفی آنر X8 و X9 طی مدت اخیر، حالا امروز رسما آنر X7 هم توسط کمپانی چینی با مشخصات یک میان‌رده اقتصادی معرفی شد.

چندی پیش مشخصات و طراحی سه مدل از گوشی‌های سری ایکس خود یعنی آنر ایکس 7، آنر ایکس 8 و آنر ایکس 9 را فاش شد. در ادامه به مرور روند رونمایی این سه محصول آغاز شد و به ترتیب X8 در عربستان سعودی و X9 در مالزی رونمایی شدند. امروز هم بالاخره آنر X7 معرفی شد.

آنر X7 معرفی شد ؛ مشخصات فنی و قابلیت‌ها

گوشی جدید آنر با نمایشگر بزرگ با پشتیبانی از رزولوشن اچ‌دی پلاس، پردازنده اسنپدراگون سری 6، دوربین 48 مگاپیکسلی و باتری بزرگ با پشتیبانی از شارژ سریع، رقیب مهمی برای هم‌رده‌های خود محسوب می‌شود.

نمایشگر 6.74 اینچی آنر X7 از نوع IPS LCD است که رزولوشن 1600 در 720 پیکسل (HD پلاس) و نسبت تصویر 20:9 دارد و در برش قطره‌ای در مرکز خود میزبان یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی است. در پنل پشتی دستگاه هم یک ماژول دوربین چهارگانه شامل سنسورهای 48 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی، 5 مگاپیکسلی اولتراواید، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 2 مگاپیکسلی عمق‌سنج به چشم می‌خورد.

آنر ایکس 7

در بخش سخت‌افزار، آنر ایکس 7 از پردازنده اسنپدراگون 680 بهره‌مند است و با 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه شده است. البته به لطف تعبیه اسلات کارت اختصاصی، امکان افزایش فضای ذخیره‌سازی با استفاده از کارت میکرو اس دی وجود دارد.

Honor X7 با رابط کاربری Magic UI 4.2 مبتنی بر اندروید 11 عرضه می‌شود و یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 22.5 واتی دارد. از دیگر مشخصات باید به اسکنر اثرانگشت، توانایی تشخیص چهره، پشتیبانی از دو سیم‌کارت، وای فای 5، بلوتوث 5.1، GPS، پورت USB-C و جک 3.5 میلی‌متری هدفون اشاره کرد.

به مانند آنر X8 و آنر X9، کمپانی چینی جزئیات قیمت این گوشی را نیز اعلام نکرده است. اما در بحث‌ رنگ‌بندی تایید شده است که این گوشی در رنگ‌های آبی و نقره‌ای عرضه خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*