will smith car collection

کلکسیون خودروهای ویل اسمیت + عکس و ویدئو

کلکسیون خودروهای ویل اسمیت، مجموعه‌ای از خودروهای لوکس و کلاسیک است که در کنار یک کامیون کمپر 2.5 میلیون دلاری، هوش از سر شما می‌برد.

ویل اسمیت به عنوان یک بازیگر، خواننده و ورزشکار خوش چهره‌ی ساحل غربی آمریکا و شهر میامی، همیشه طرفداران زیادی داشته است. البته در هفته گذشته، نام ویل اسمیت را بیشتر در کنار حواشی مراسم اسکار 2022 و مشاجره او با کریس راک شنیده‌ایم. جدا از تمامی این موارد باید بدانید که اسمیت علاقه زیادی به خودروها دارد و حتی مالک یک قصر متحرک 2.5 میلیون دلاری نیز هست؛ هرچند اگر ثروت شما هم به بیش از 350 میلیون دلار می‌رسید، شاید وسایل نقلیه‌ی عجیب‌تری را هم تهیه می‌کردید. او به طور کلی، علاقه زیادی به دنیای خودروها دارد و حتی بعضی از مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک را هم از نزدیک دنبال می‌کند.

به طور کلی، مجموعه خودروهای Will Smith از 8 خودرو لاکچری، چند خودرو کلاسیک و یک خانه کامیونی تشکیل شده است که در این نوشته به معرفی بهترین‌های این مجموعه می‌پردازیم. پس بدون توضیح بیشتر به سراغ کلکسیون خودروهای ویل اسمیت می‌رویم.

فهرست مطالب:

1- خانه کامیونی ویل اسمیت با نام هیت (The Heat)
کلکسیون خودروهای ویل اسمیت

زندگی بازیگران معمولا با سفرهای طولانی مدت همراه است. بنابراین ویل اسمیت تصمیم گرفته است تا یک قصر مجلل را همیشه همراه خود داشته باشد. شرکت ساخت کامیون‌های سفری اندرسون (Anderson Mobile State)، این RV را به صورت اختصاصی و در یک نسخه انحصاری، آن هم برای بازیگر مشهور هالیوود یعنی ویل اسمیت، ساخته است. این شرکت از سال 1987 در زمینه ساخت RV و کمپرهای لوکس فعالیت می‌کند. در ابتدا، می‌توانید ویدئو کاملی از کمپر 2.5 میلیون دلاری ویل اسمیت را تماشا کنید.

کامیون خانگی ویل اسمیت با اسم هیت (Heat) و با قیمت 2.5 میلیون دلار ناقابل به کلکسیون خودرو او منتقل شده است. طبق آخرین گزارش‌های دنیای هالیوود، مالکیت کمپر هیت، هنوز هم به ویل اسمیت تعلق دارد. او تقریبا هیت را به اندازه‌ی قایق‌های لوکس خود و یا حتی بیشتر، دوست دارد و به این راحتی‌ها از آن جدا نمی‌شود. در گذشته، این کامیون معمولا در پارکینگ اختصاصی خود قرار داشت و به جز مناسبت‌های خاص، به خیابان‌های کالیفرنیا قدم نمی‌گذاشت. در همین راستا، ویل اسمیت تصمیم گرفت تا با قیمت اجاره هفتگی فقط 9 هزار دلار، هیت را وارد کسب و کار خود کند.

کلکسیون خودروهای ویل اسمیت

این کامیون از 22 چرخ تشکیل شده که راننده می‌تواند در مواقع لازم، برخی از آن‌ها را از مدار قدرت خارج کند. همانطور که از عکس‌های آن حدس زده بودید، با یک منزل دوبلکس طرف هستیم. قسمت‌هایی مثل آشپزخانه، اتاق خواب، حمام و سرویس‌های بهداشتی و اتاق غذاخوری در طبقه اول قرار دارند. جالب است بدانید که ساخت یکی از سرویس‌های بهداشتی این RV، بیش از 25 هزار دلار هزینه داشته است. همچنین تمام درب‌های شیشه‌ای آن از نوع مات شونده (The Privacy Glass) هستند و سازنده آن‌ها، نام «درب‌های استار ترک» را برای آن‌ها انتخاب کرده است. چرا که صدای باز و بسته‌ شدن موتور الکتریکی درب‌ها، شبیه به صدای معروف سریال «استار ترک» است و شما را به یاد دنیای آینده خواهد انداخت.

کلکسیون خودروهای ویل اسمیت

طبقه دوم معمولا شلوغ‌تر است زیرا گنجایش آن به بیش از 30 نفر می‌رسد و تجهیزات نورپردازی و صوتی آن همراه با تلویزیون عظیم 100 اینچی، می‌تواند مهمانی‌های شما را شلوغ‌تر و پرهیجان‌تر از همیشه کند.

کلکسیون خودروهای ویل اسمیت

بیشترین ارتفاع هیت به 16.7 متر می‌رسد و مساحت قابل استفاده‌ی آن برابر 111.5 متر مربع است. بدون اغراق، تجهیزات تزئینی این کمپر، دست کمی از قایق‌های لوکس ندارد. در طراحی فضای داخلی هیت، از 200 هزار دلار سنگ گرانیت، 125 هزار دلار تجهیزات مربوط به تکنولوژی و مجموعا 14 تلویزیون و 30 هزار دلار چرم طبیعی استفاده شده است. این چرم‌ها معمولا در مبلمان داخلی دیده می‌شوند اما در طراحی سقف هم اثرات خود را نشان می‌دهند. اما متاسفانه طبق تجربیات افرادی که هیت را اجاره کرده‌اند، این کمپر 2.5 میلیون دلاری از کمبود یک اتاق خواب استاندارد، رنج می‌برد.

کلکسیون خودروهای ویل اسمیت

اما وجود هیت در کلکسیون خودروهای ویل اسمیت، این بازیگر توانا را خاص نمی‌کند. چرا که افراد مشهور دیگری مثل شکیرا، برد پیت، کوین هارت، جیم کری، شارون استون، میکی رورک، ویتنی هوستون، سیلوستر استالونه، جیمی فاکس و بیل کلینتون هم محصولات دیگری از کارخانه اندرسون را خریداری کرده‌اند.

2- فورد موستانگ مدل 1965

کلکسیون خودروهای ویل اسمیت

شاید عجیب باشد اما اولین نسل فورد موستانگ را می‌توانید در کلکسیون خودروهای ویل اسمیت، پیدا کنید. این خودرو کلاسیک از یک پیشرانه 8 سیلندر خورجینی 5.8 لیتری نیرو می‌گیرد که می‌تواند حدود 255 اسب بخار را به چرخ‌های عقب منتقل کند.

هرچند که نمی‌توان قیمت واقعی خودرو او را حدس زد اما مدل‌های معمولی و سالم موستانگ 1965، با قیمت 80 هزار دلار در بازار خودرو آمریکا، به فروش می‌رسند.

3- بنتلی آزور (Azure)

کلکسیون خودروهای ویل اسمیت

سال‌های 2000 تا 2003، جزو بهترین دوران بازیگری ویل اسمیت محسوب می‌شوند. فیلم پسران بد 2 (Bad Boys ||) در همین سال‌ها به روی صحنه رفت و بر روی پیشرفت اسمیت، تاثیر زیادی داشت. هرچند که او بعد از دریافت حقوق بازی در این فیلم، به جای خرید یک سوپر اسپرت اروپایی، به سراغ یکی از نجیب زادگان انگلیسی رفت.

کلکسیون خودروهای ویل اسمیت

بنتلی آزور یک خودرو لوکس کانورتیبل دو درب است که به پیشرانه هشت سیلندر خورجینی 6.75 لیتری مجهز شده. قیمت نسخه استاندارد این خودرو در زمان فروش، به 340 هزار دلار می‌رسید. اما نسخه‌ای که هم اکنون در کلکسیون خودروهای ویل اسمیت قرار دارد، نسبت به نسخه استاندارد، از آپشن‌های بیشتری بهره می‌برد.

4- رولز رویس گوست

کلکسیون خودروهای ویل اسمیت

ترکیب پیشرانه‌ 12 سیلندر خورجینی 6.6 لیتری ساخت رولز رویس با طراحی اسپرت و لوکس بریتانیایی، سدان مجلل گوست را به وجود آورده است. قیمت این خودرو در نسخه استاندارد به 312 هزار دلار می‌رسد.

5- میباخ 57S

کلکسیون خودروهای ویل اسمیت

هرچند که بیش از 24 سال از تاریخ رونمایی میباخ 57S گذشته است اما هنوز هم می‌توانید شکوه و جلال را در این سدان سایز بزرگ، پیدا کنید. این خودرو بر اساس اتاق W240 مرسدس بنز و معمولا با پیشرانه‌های V12 در حجم‌های 5.5 و 6 لیتری به بازار آمد. اما نسخه‌ای که در کلکسیون خودروهای ویل اسمیت قرار دارد، از یک موتور هشت سیلندر تویین توربو شارژ 4 لیتری بهره می‌برد. قیمت نسخه استاندارد میباخ 57S در زمان عرضه، 270 هزار دلار بود.

6- بی ام و i8

کلکسیون خودروهای ویل اسمیت

مجموعه خودروهای ویل اسمیت فقط شامل سدان‌های مجلل یا کلاسیک‌ها نمی‌شود. او در سال 2015، اولین خودرو اسپرت هیبرید BMW یعنی i8 را خریداری کرد. پیشرانه 1.5 لیتری سه سیلندر هیبرید این خودرو می‌تواند بسته به تریم انتخابی، مجموعا بین 129 اسب بخار تا 357 اسب بخار قدرت تولید کند و قیمت‌ آن هم با توجه به مدل انتخابی تعیین می‌شود اما خرید پایین‌ترین نسخه i8، حدود 150 هزار دلار هزینه خواهد داشت.

7- تسلا رودستر

کلکسیون خودروهای ویل اسمیت

رودستر نسل اول، محصول خیال پردازی‌های ایلان ماسک است که در سال 2008 به بازار وارد شد. ویل اسمیت هم در همان سال، نسخه تک موتوره‌ی آن را با قیمت 99 هزار دلار خریداری و به کلکسیون خودروهای خود اضافه کرد.

کلکسیون خودروهای ویل اسمیت

جیدن اسمیت در کنار تسلا مدل X

همچنین پسر او یعنی جیدن اسمیت هم به خودروهای الکتریکی تسلا و خصوصا تسلا مدل ایکس، علاقه زیادی دارد و در چندین مورد از موزیک‌ ویدئوهای خود، از این خودرو استفاده کرده است.