آپدیت One UI 3.0 گلکسی اس 20 اف ای

به روز رسانی One UI 4.1 برای گلکسی A52s 5G, A71 5G, و S20 FE 4G منتشر شد

سامسونگ پس از انتشار آپدیت بزرگ One UI 4.1 برای گوشی‌های پرچمدارش، حالا سراغ گوشی‌های میان‌رده پریمیوم خود رفته و این بروزرسانی را برای گوشی های گلکسی S20 FE 4G، A52s و A71 5G منتشر کرده است.

سامسونگ مدتی‌ها است در زمینه پشتیبانی نرم‌افزاری، به یکی از بهترین شرکت‌ها تبدیل شده است. این شرکت کره‌ای چندی پیش انتشار One UI 4.0 بر پایه اندروید 12 را آغاز کرد. همزمان با این کار، سامسونگ توسعه نسخه بهبود یافته One UI 4.0 را نیز شروع کرد. حالا با گذشت چندین هفته از انتشار One UI 4.0، آپدیت نسخه 4.1 این رابط کاربری محبوب برای گوشی‌های گلکسی ای 73، گلکسی A52s و گلکسی S20 FE 4G در حال انتشار است.

هفته گذشته سامسونگ آپدیت وان یو آی 4.1 را برای گوشی گلکسی S20 FE 5G منتشر کرد. حالا نسخه 4G این گوشی محبوب نیز آپدیت آخرین نسخه منتشر شده از رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ را دریافت می‌کند.

آپدیت One UI 4.1 گوشی های گلکسی S20 FE 4G و A71 5G

جالب است بدانید این آپدیت، به صورت همزمان برای دو نسخه اگزینوس و اسنپدراگون گوشی گلکسی اس 20 فن ادیشن سامسونگ (4G) در حال انتشار است. این آپدیت فعلا برای برخی از مناطق منتشر شده و در آینده‌ای نزدیک، دیگر کاربران این مدل هم می‌توانند به آن دسترسی داشته باشند.

به روز رسانی اندروید 12 برای گلکسی A71 5G

در کنار این گوشی، گلکسی ای 71 5G سامسونگ هم آپدیت One UI 4.1 را دریافت کرده است. این گوشی پیش از این آپدیت One UI 4.0 را دریافت نکرده بود و حالا مستقیما، به اندروید 12 و آخرین نسخه وان یو آی آپدیت می‌شود. بسیاری از کاربران ایرانی از نسخه امارات گوشی‌های هوشمند بهره می‌برند و سامسونگ، این آپدیت را برای نسخه امارات و کره جنوبی گلکسی A71 منتشر کرده است. در صورتی که رام گوشی شما امارات است، می‌توانید با مراجعه به بخش تنظیمات، گوشی خود را به اندروید 12 آپدیت کنید. این بروزرسانی پچ امنیتی ماه مارس را نیز در خود جای داده است.

آپدیت وان یو آی 4.1 احتمالا بسیاری از مشکلات گلکسی A52s را از بین ببرد

اگر این روزها اخبار دنیای گوشی‌های هوشمند را از وبسایت گجت نیوز پیگیری کرده باشید می‌دانید گلکسی A52s سامسونگ در حال دست و پنجه نرم کردن با مشکلات زیادی است. این گوشی تا پیش از دریافت آپدیت One UI 4.0 عملکرد خوبی داشت اما کاربران پس از نصب این بروزرسانی، با مشکلات قابل توجهی رو به رو شدند.

گلکسی ای 52 اس پس از آپدیت اندروید 12، مصرف باتری‌اش افزایش یافت و حرارت بیشتری تولید می‌کرد. همچنین برخی ایرادات گرافیکی در رابط کاربری این گوشی پرطرفدار به وجود آمد که باعث نارضایتی کاربران شد. سامسونگ در پچ فوریه ایرادات گزارش شده را از بین نبرد. متاسفانه پچ مارس هم هنوز برای بسیاری از کاربران منتشر نشده است. با این حال با انتشار One UI 4.1، کاربران این گوشی میان‌رده می‌توانند امیدوار باشند تا مشکلات آپدیت One UI 4.0 از بین برود.

به روز رسانی اندروید 12 برای گلکسی A71 5G

این بروزرسانی پچ امنیتی ماه مارس را نیز در خود جای داده است. احتمالا برخی از کاربران که موفق به دریافت این پچ نشده‌اند، مستقیما با آپدیت وان یو آی 4.1 آن را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: آیا سامسونگ گلکسی A52s را قربانی گلکسی A53 کرده است؟

در هر حال بهتر است به یاد داشته باشید آپدیت‌های OTA به صورت برنامه‌ریزی شده و به مرور برای تمام کاربران منتشر می‌شوند. معمولا پروسه انتشار آپدیت برای تمام کاربران بین چند روز تا چند هفته طول می‌کشد. اگر برای دریافت این آپدیت عجله دارید، می‌توانید سراغ گزینه Software Update در بخش تنظیمات بروید و به صورت دستی، انتشار آپدیت را بررسی کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*