درگاه لایتنینگ اپل روی گوشی گلکسی A51 سامسونگ

سرانجام پیوند درگاه لایتنینگ اپل با گوشی اندرویدی ممکن شد + ویدئو

یک مهندس جوان موفق شده برای نخستین بار درگاه لایتنینگ اپل را روی یک گوشی اندرویدی قرار دهد. این گوشی، گلکسی A51 سامسونگ است.

کن پیلونل، یک دانشجوی علوم داده، سال گذشته روی آیفون X اپل از یک کانکتور USB Type-C استفاده کرد و آن را جایگزین درگاه لایتنینگ که روی تمام آیفون‌های مدرن اپل حضور دارد کرد. این دستاورد بزرگی در حوزه مهندسی بود. اکنون پیلونل روی پروژه‌ای دقیقاً برعکس آن کار می‌کند؛ یعنی اضافه کردن درگاه لایتنینگ اپل روی یک گوشی اندرویدی!

کن پیلونل ویدیویی را در کانال یوتیوبی خودش منتشر کرده که تجربه استفاده از این پورت اختصاصی گوشی‌های اپل روی یک گوشی اندرویدی را به نمایش می‌گذارد. البته این ویدیو فقط ۴۷ ثانیه است، اما این مهندس جوان وعده داده که در آینده ویدیوی کاملی از این فرآیند را منتشر کند. درگاه Lightening روی گوشی گلکسی A51 سامسونگ نصب شده که به صورت پیش‌فرض از یک پورت USB تایپ C استفاده می‌کند. در توضیحات این ویدیوی نیز تأکید شده که این دروغ اول آوریل نیست و کاملاً واقعی است.

ویدیویی از حضور پورت لایتنینگ اپل روی گوشی A51 سامسونگ

 

در توضیحات این ویدیو آمده است:

اینگونه است. من سرانجام توانستم اولین گوشی اندرویدی جهان را با یک پورت لایتنینگ اپل بسازم. این پورت از شارژ و انتقال داده پشتیبانی می‌کند. این گوشی، گلکسی A51 سامسونگ است. بعد از ساخت اولین آیفون USB-C دنیا، من باید با ساخت پورتی دقیقاً بالعکس آن، توازن را رعایت می‌کردم. به زودی ویدیوی کاملی از آن را منتشر می‌کنم. بسیار هیجان زده هستم که به شما نشان دهم چگونه این کار را انجام داده‌ام.

کن سال گذشته ویدیویی از چگونگی حضور یک پورت USB-C روی آیفون اپل را به نمایش گذاشت و سپس این آیفون سفارشی را با قیمتی سرسام‌آور در سایت eBay به فروش رساند. حواشی زیادی برای این محصول به وجود آمد تا eBay این محصول را از روی وب‌سایت خودش حذف کند. پلینل امیدوار است بتواند به زودی محصولاتش را از طریق دریافت ارز دیجیتال به فروش برساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*