عجیب ترین خودرو دست ساز جهان

عجیب‌ترین خودرو دست ساز جهان + ویدئو

این خودرو دست ساز عجیب و غریب، یکی از محصولات جذاب اد چاینا، مجری معروف و مخترع دارای چندین رکورد گینس است. در ادامه شاهد ویدئوی آن باشید.

به لطف ویدئویی در کانال یوتیوب «اد چاینا» (Edd China) از سال 2011 که اخیراً کاربران ردیت موفق به کشف دوباره آن شده‌اند، با یکی از عجیب‌ترین خودروهای دست‌ساز دنیا آشنا شده‌ایم. یک شرکت تولیدکننده ماشین‌های چمن‌زنی رباتیک با نام «فرندلی رباتیکس» (Friendly Robotics) یک نسخه بدل قابل راندن با اندازه 3 برابر بزرگ‌تر از یکی از چمن‌زن‌های خود را به تیم Cummfy Banana سفارش داده و نتیجه، یک خودرو دست ساز عجیب و غریب شده است که نگاه هر کسی را به سمت خود جذب می‌کند. در ادامه ویدئوی مذکور را مشاهده می‌کنید:

با توجه به بخش توضیحات ویدئو در یوتیوب، این خودرو دست ساز از سه صندلی کنار هم مشابه مک لارن F1 و هایپرکار T.50 از گوردون موری، پیشرانه V8 لندرور و گیربکس چهار سرعته فولکس واگن تایپ 2 بهره می‌برد. برای اینکه این خودرو ظاهر یک چمن‌زن رباتیک را داشته باشد، یک شاسی لوله‌ای به همراه پنل‌های بدنه فایبرگلاس برای ساخت آن مورد استفاده قرار گرفته است. البته پس از ضبط این ویدئو، شیشه جلوی سفارشی 4500 دلاری این خودرو به دلیل اشتباه یک کامیون کمپرسی در تخلیه شن، تخریب شده است.

عجیب ترین خودرو دست ساز جهان

جالب است بدانید این شاسی و پیشرانه بعدها در ساخته عجیب و غریب دیگر اد چاینا که رکورد سریع‌ترین مبل دنیا در گینس را از آن خورد، به کار گرفته شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*