خودرو برقی چانگان C385 با تکنولوژی پالس گرمایی فرکانس بالا، به بازار می‌آید

چانگان C385 یک سدان متوسط الکتریکی است که با برخورداری از زبان طراحی مدرن به فناوری‌های جدیدی نظیر سیستم پارک بدون سرنشین مجهز است.

خودروسازی چانگان از تصاویر جدید و مشخصات خودروی برقی مورد انتظار خود به‌نام C385 پرده برداشت. این محصول به‌عنوان یک سدان متوسط تماما برقی با فاصله 2900 میلی‌متری بین دو محور عرضه خواهد شد و انتظار می‌رود که در سه ماهه دوم سال جاری به‌طور رسمی روانه بازار شود. علاوه بر این، واحد اصلی گروه خودروسازی چانگان که در چونگ کینگ مستقر است، یک علامت تجاری جدید به‌نام Qiyuan Automobile را به ثبت رسانده و C385 ممکن است به‌عنوان اولین مدل تحت این برند معرفی شود.

از لحاظ ظاهری، چانگان C385 از یک زبان طراحی جدید بهره برده است. در عین حال، جلوپنجره این خودرو نیز مانند دیگر محصولات این کمپانی طرحی نمادین دارد و با چراغ‌های جلوی باریک و تیز در دو طرف، جلوه بصری مدرن و شکیلی را به نمای جلو داده است.

خودرو برقی چانگان C385 با تکنولوژی پالس گرمایی فرکانس بالا، به بازار می‌آید

طبق اعلام رسمی شرکت، نسبت ارتفاع به عرض خودرو 0.78 است که تجربه بصری یک کوپه پهن‌پیکر را به ارمغان می‌آورد. در عین حال، در چانگان C385 از رینگ‌های مقاوم در برابر لاسیتک‌های کم‌باد و دستگیره‌های درب مخفی در کناره‌های بدنه استفاده خواهد شد که همگی با مفهوم طراحی “انرژی جدید” این کمپانی مطابقت دارند.

در قسمت عقب نیز، طراحی چراغ‌ها بسیار اغراق‎‌آمیز است. در این بخش، نه تنها از چراغ‌های عقب میله‌ای استفاده شده، بلکه بال عقب نیز در لبه بالایی و قسمت پایینی صندوق با ظاهر T شکل خود، فرم بسیار جدید و قابل تشخیصی را به این خودرو بخشیده است.

خودرو برقی چانگان C385 با تکنولوژی پالس گرمایی فرکانس بالا، به بازار می‌آید

از جنبه تجهیزات و امکانات، طبق اعلامیه‌های رسمی قبلی، Changan C385 به فناوری‌هایی مانند سیستم پارک بدون سرنشین از راه دور به‌نام APA7.0 و گرمایش پالس با فرکانس بالا که مخصوص رانندگی الکتریکی است بهره می‌برد. در میان این تجهیزات، سیستم APA7.0، با فرض رعایت مقررات ملی مربوطه، عملکرد پارک بدون سرنشین را در خارج از گاراژ برقرار خواهد کرد. با استفاده از این فناوری می‌توان به‌طور خودکار با عبور از موانع، محل‌های مخصوص پارک را پیدا کرد و بدون نظارت کاربر در طول فرآیند و کاملا خودکار، خودرو را پارک کرد.

فناوری گرمایش پالس به‌وسیله فرکانس بالا می‌تواند تا حد زیادی از کاهش بازدهی باتری خودرو در فصل زمستان جلوگیری کند. هم‌چنین این قابلیت می‌تواند در یک محیط بسیار سرد در -30 درجه سانتی‌گراد، تنها در مدت 5 دقیقه دما را تا 20 درجه سانتی‌گراد افزایش دهد.

خودرو برقی چانگان C385 با تکنولوژی پالس گرمایی فرکانس بالا، به بازار می‌آید

طبق برنامه‌ای که پیش از این توسط چانگان منتشر شده بود، سه خودروی دیگر نیز از جمله کراس اوور برقی با کد C673، تحت پلتفرم الکتریکی خالص EPA1 در آینده و با هدف دستیبابی به فروش سالانه 700 هزار دستگاه عرضه خواهند شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*