فولکس واگن Lamando L

فولکس واگن Lamando L معرفی شد؛ تولید انحصاری آلمانی‌ها برای چین

فولکس واگن Lamando L یک سدان کامپکت جدید با طراحی جالب توجه است که فقط در چین عرضه می‌شود. در ادامه مشخصات سدان لاماندو ال را مشاهده کنید.

مدت‌ها قبل، خودروهای کوپه در بازار چین کمیاب بودند و در این زمان، فولکس واگن سدان لاماندو را با قیمتی وسوسه‌برانگیز روانه بازار چین کرد که به محبوب‌ترین خودروی کوپه در بازه قیمتی خود تبدیل شد. امروزه بسیاری از خودروسازان چینی خودروهای کوپه گوناگونی را با قیمت پایین‌تر ارائه می‌دهند. از این رو، وقت بروزرسانی لاماندو فرا رسیده بود و فولکس واگن در این راستا تصمیم به عرضه مدلی جدید با نام فولکس واگن Lamando L گرفته است.

لاماندو ال یک سدان کامپکت کاملاً جدید تحت شرکت مشترک فولکس واگن و سایک (SAIC) است که بر پایه پلتفرم MQB Evo توسعه پیدا کرده است. این خودرو اخیراً با قیمت پایه 149,900 یوان (23,556 دلار آمریکا) به‌طور انحصاری در چین به فروش گذاشته شده و قیمت آن به 189,900 یوان (29,842 دلار) نیز می‌رسد.

معرفی فولکس واگن Lamando L

طراحی

فولکس واگن Lamando L

فولکس واگن در طراحی لاماندو ال سعی در ترکیب شکل خودروهای بنزینی مرسوم با سری تمام الکتریکی .ID داشته است تا جلوه‌ای نو و نامتعارف خلق کند. در نمای جلوی این سدان، جلوپنجره‌ای بزرگ با طرح ماتریس نقطه‌ای کرومی را مشاهده می‌کنیم. شباهت نمای جلوی جذاب این خودرو با نمای جلوی فراری پورتوفینو جالب توجه است.

فولکس واگن Lamando L

در نمای کناری، درب‌های بدون فریم و درب عقب سبک هاچبک به چشم می‌خورد که جلوه خودرو را هرچه اسپرت‌تر کرده‌اند. در نمای عقب نیز چراغ سرتاسری با لوگوی فولکس واگن در وسط، جذاب به نظر می‌آید و اسپویلر ادغام‌شده با درب صندوق عقب، طراحی قسمت عقب را تکمیل کرده است.

فولکس واگن Lamando L

فولکس واگن Lamando L دارای 4784 میلی‌متر طول، 1831 میلی‌متر عرض و 1469 میلی‌متر ارتفاع است و فاصله بین دو محور آن به 2731 میلی‌متر می‌رسد.

فضای داخلی

فولکس واگن Lamando L

در فضای داخلی فولکس واگن لاماندو ال، یک نمایشگر دوگانه عریض شامل صفحه آمپر دیجیتال LCD و نمایشگر مرکزی به کار رفته است. تریم فلزی تیره/خاکستری جلوه زیبایی به کابین بخشیده و همچنین دسته دنده بسیار کوچک و ظریف ویژگی قابل توجه دیگر طراحی فضای داخلی به حساب می‌آید.

مشخصات فنی فولکس واگن Lamando L

فولکس واگن لاماندو ال از یک پیشرانه 1.4 لیتری 280TSI به همراه یک گیربکس دو کلاچه هفت سرعته بهره می‌برد. این پیشرانه توانایی تولید قدرت 150 اسب بخار و گشتاور 250 نیوتون‌متر را دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*