گلکسی A50 و گلکسی S10 سامسونگ

خبر بد برای صاحبان گلکسی A50 و گلکسی S10 سامسونگ

سامسونگ به انتشار ماهانه بروزرسانی‌ها برای سری گلکسی S10 و گوشی میان‌رده گلکسی A50 پایان داد و به زودی پشتیبانی از آن‌ها متوقف خواهد شد.

سامسونگ آپدیت‌های ماهانه گوشی‌های سری گلکسی S10 را به آپدیت فصلی کاهش داده است. در واقع گوشی‌های گلکسی اس ۱۰ ای، اس ۱۰ و اس ۱۰ پلاس از این به بعد به جای آپدیت‌های ماهانه، پچ‌های امنیتی جدید را هر سه ماه یک بار دریافت می‌کنند. همین قضیه در مورد گوشی میانرده و پرفروش گلکسی A50 نیز صدق می‌کند.

سامسونگ خانواده S10 را مارس ۲۰۱۹ عرضه کرد و اندوید ۱۲ (رابط کاربری One UI 4.1) آخرین بروزرسانی فریمور بزرگی است که این گوشی‌ها دریافت می‌کنند. با این حال سامسونگ یک یا دو سال دیگر همچنان پچ‌های امنیتی را برای ایمن نگه داشتن این گوشی‌ها عرضه خواهد کرد.

گلکسی A50 مثل گلکسی S10 آپدیت‌ها را دریافت می‌کند

اما علاوه بر گوشی‌های پرچمدار سال ۲۰۱۹ سامسونگ، غول کره‌ای بروزرسانی‌های امنیتی فصلی را برای گوشی گلکسی ای ۵۰ نیز اعمال خواهد کرد. گوشی‌های نام برده برای مدتی بروزرسانی‌های امنیتی فصلی را دریافت خواهند کرد تا به سرنوشتی که برای گوشی‌های خانواده گلکسی S9 رقم خورد دچار شوند و سامسونگ برای همیشه پشتیبانی از آن‌ها را متوقف کند.

بیشتر بخوانید:

سامسونگ پایان پشتیبانی از گوشی های سری گلکسی S9 را اعلام کرد

متأسفانه صاحبان گوشی میان‌رده گلکسی A50 نمی‌توانند نسخه‌ای جدیدتر از اندروید ۱۱ را روی گوشی خود دریافت کنند. این درحالیست که مشتریان سری پرچمدار S10 همین حالا هم می‌توانند از One UI 4.1 که جدیدترین رابط کاربری گوشی‌های سامسونگ است لذت ببرند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*