خط تولید آیفون ۱۳

افتتاح خط تولید آیفون ۱۳ در هند؛ مهاجرت بی‌صدای آمریکایی‌ها از چین

اپل خط تولید آیفون ۱۳ – iPhone 13 را با کمک فاکس‌کان در هندوستان راه‌اندازی کرد. این می‌تواند به معنای فاصله گرفتن اپل از چین باشد!

اپل اکنون آیفون ۱۳ را در یکی از کارخانجات کمپانی فاکس‌کان در شهر چنای هندوستان تولید می‌کند. این خبر بعد از تأیید گزارش‌هایی مبنی بر آغاز تولید آزمایشی خانواده iPhone 13 در هند که مربوط به دسامبر گذشته است، منتشر شده است.

ما برای شروع تولید آیفون ۱۳ در هند با طراحی زیبا، سیستم دوربین پیشرفته برای ثبت عکس‌ها و ویدیوهای عالی و عملکرد فوق‌العاده به لطف تراشه A15 Bionic برای مشتریان محلی خود هیجان زده هستیم.

اپل همچنین کارخانجاتی در هند برای تولید گوشی‌های قدیمی‌تر خود مثل آیفون ۱۲، آیفون ۱۱ و آیفون SE 2020 دارد که تخمین زده می‌شود ۷۰ درصد محصولات تولید شده در آن‌ها، در بازار محلی خود هندوستان عرضه می‌شوند. طبق گزارش‌های اخیر، گوشی‌های سری iPhone 13 Pro محصولات بعدی اپل هستند که قرار است در هند تولید شوند.

افتتاح خط تولید آیفون ۱۳

یکی از مشوق‌های اصلی مونتاژ گوشی‌ها در هند برای تولیدکنندگان، صرفه‌‌جویی در عوارض واردات است که شامل مالیات واردات ۲۰ درصدی می‌شود. شایعه شده که اپل می‌خواهد ۲۰ درصد تولید آیفون را در آینده‌ای نزدیک از چین به هند انتقال دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*