سوپر اسپرت برقی آلفارومئو GTV Envisioned

آلفارومئو GTV Envisioned؛ یک سوپر اسپرت جذاب برقی و رقیب اصلی BMW i7

آلفارومئو GTV Envisioned، سوپر اسپرت الکتریکی جدید ایتالیایی‌‌ها است که برای رقابت با خودرو برقی BMW i7 آلمانی‌ها آماده می‌شود.

پس از قطعی شدن خبر بازگشت آلفارومئو می‌‌تو (MiTO) و تایید ساخت نسل بعدی جولیا در قامت یک خودرو برقی، این بار نوبت به سوپر اسپرت برقی دو درب این برند ایتالیایی می‌رسد که خود را به صدر اخبار دنیای خودرو نزدیک کند.

سوپر اسپرت برقی آلفارومئو GTV Envisioned

نسل بعدی آلفارومئو جولیا، ممکن است یک کوپه‌ی الکتریکی دو درب باشد!

به هر حال بازار خودروهای برقی در این روزها بسیار داغ است و شرکتی که در ساخت یک محصول پرچمدار و قدرتمند الکتریکی ناتوان باشد، احتمالا به کلی این بازار را از دست می‌دهد. در همین راستا شرکت‌های بنز  و بی‌ام‌و، خودروهای سدان EQS و i7 را به بازار معرفی کرده‌اند و ایتالیایی‌ها هم نمی‌خواهند که دوستان قدیمی آلمانی خود را به تنهایی به جنگ بازار خودروهای EV بفرستد.

معرفی آلفارومئو GTV Envisioned

سوپر اسپرت برقی آلفارومئو GTV Envisioned

هرچند که آلفارومئو هنوز ساخت این خودرو را به صورت رسمی تایید نکرده است اما با توجه به تصاویر جاسوسی و رندرهایی که از دل شرکت آلفارومئو در فضای اینترنت پخش شده است، می‌توان گفت که پرچمدار بعدی ایتالیایی‌ها و رقیب اصلی فراری و بی‌ام‌و i7، یک کوپه دو درب فست بک با نام GTV Envisioned خواهد بود.

سوپر اسپرت برقی آلفارومئو GTV Envisioned

متاسفانه به نظر می‌رسد که بعد از کش و قوس‌ها فراوان، ایتالیایی‌ها ترجیح داده‌اند تا سلیقه‌ی بازار را در طراحی این خودرو لحاظ کند و آن طور که از عکس‌های آن متوجه می‌شویم، در بدنه‌ی GTV Envisioned هیچ خبری از روح و حس و حال ایتالیایی وجود ندارد. حتی رینگ‌های این خودرو هم قرار است شبیه به خودروهای اسپرت آلمانی باشد و جلو پنجره‌ی آن هم از خودروهای ایتالیایی، هیچ ارثی نبرده است.

هر چند که تمامی این موارد جزو رندرهای اولیه هستند و هنوز در مورد زمان رونمایی یا حتی مشخصات فنی ابتدایی این خودرو، خبری در دست ما نیست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*