تایمر خودکار پاک کننده پیام ها در اپلیکیشن تلگرام

نحوه استفاده از تایمر خودکار پاک کننده پیام ها در اپلیکیشن تلگرام

در این مقاله به نحوه استفاده از قابلیت تازه ارتقا پیدا کرده تایمر خودکار پاک کننده پیام ها در اپلیکیشن تلگرام می‌پردازیم که بسیار مفید است.

بی‌شک Telegram یکی از بهترین پیام‌رسان‌های موجود در جهان است. این اپلیکیشن امکانات متنوعی را در اختیار کاربرانش می‌گذارد و در طول زمان، برای بهبود کارایی‌شان آن‌ها را بروزرسانی می‌کند. تلگرام از سال ۲۰۱۳ دارای گزینه‌ای به نام Secret Chat است که به شما امکان چت کردن در حالت رمزگذاری شده را می‌دهد. سال گذشته این اپلیکیشن یک تایمر جدید را دریافت کرد که به کاربران اجازه می دهد پیام‌هایی بفرستند که ظرف مدت ۲۴ ساعت تا ۷ روز به صورت خودکار حذف می‌شود. تلگرام هفته گذشته عملکرد این برنامه را بروز کرد تا کاربران امکان داشته باشند تایمر خودکار پاک کننده پیام ها را در تلگرام را به صورت سفارشی تنظیم کنند. همچنین برخلاف نسخه قبلی، نیازی به حذف تاریخچه چت در اپلیکیشن اندروید نیست.

پیش از آنکه بتوانید از این قابلیت استفاده کنید، ابتدا باید اپلیکیشن Telegram را به آخرین نسخه بروزرسانی کنید. سپس برای استفاده، مراحل زیر را دنبال کنید:

  • اپلیکیشن تلگرام را روی گوشی خود اجرا کنید.
  • به صفحه چتی که می‌خواهید این قابلیت را فعال کنید بروید.
  • عکس مخاطب در بالای صفحه را لمس کنید.
  • روی دکمه سه نقطه روی هم ضربه بزنید. این آیکون در اندروید در گوشه سمت راست بالای صفحه و در آی او اس زیر دکمه گزینه‌های بیشتر است.

تایمر خودکار پاک کننده پیام ها در اپلیکیشن تلگرام

  • در آی او اس روی گزینه Enable Auto-Delete و در اندروید روی گزینه Auto-Delete ضربه بزنید.
  • شما در اینجا می‌توانید از بین زمان‌های موجود یکی را انتخاب کرده و در نهایت روی دکمه Set Auto-Delete ضربه بزنید.

تایمر خودکار پاک کننده پیام ها در اپلیکیشن تلگرام

وقتی این گزینه فعال شد، تمام مکالماتی که در این بازه زمانی انتخاب شده با مخاطب خود انجام می‌دهید، بعد از گذشت این مدت به صورت خودکار حذف خواهد شد. به خاطر داشته باشید که در گروه‌ها، فقط ادمین‌ها قادر به فعال کردن این قابلیت هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*