تست تصادف تویوتا لندکروزر

نتیجه تست تصادف تویوتا لندکروزر سری 300 در انکپ استرالیا + ویدیو

نتیجه تست تصادف تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ در موسسه انکپ استرالیا اعلام شد. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست تصادف این شاسی بلند ژاپنی محبوب را مشاهده کنید.

تویوتا لندکروزر سری 300 موفق شد در تست‌های تصادف موسسه انکپ استرالیا درخشان ظاهر شود. این شاسی بلند ژاپنی به نخستین خودروی سال 2022 تبدیل شد که توانست در انکپ استرالیا حداکثر امتیازات را از آن خود کند. طبق گزارش منتشر شده تمام مدل‌های لندکروزر به جز مدل GR اسپرت که هنوز تست نشده توانستند ۵ ستاره ایمنی را از این موسسه دریافت کنند. در ادامه می‌توانید ویدیوی تست تصادف تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰ در موسسه انکپ استرالیا را مشاهده کنید:

ویدیوی تصادف تویوتا لندکروزر سری ۳۰۰

این شاسی بلند ژاپنی در بخش حفاظت از سرنشینان بزرگسال امتیاز 89 درصد و در بخش حفاظت از خردسالان امتیاز 88 درصد را از آن خود کرده است. البته نبود نقاط اتصال صندلی کودک در ردیف سوم صندلی‌ها برای این خودرو یک ضعف محسوب می‌شود، اما به طور کلی این خودرو در بخش ایمنی موفق ظاهر شده و توانسته در بخش سیستم‌های ایمنی کمک راننده نیز امتیاز 77 درصد را دریافت کند.

تست تصادف تویوتا لندکروزر

موسسه انکپ استرالیا اعلام کرد تویوتا لندکروزر در بخش دستیار ایمنی توانست امتیاز 77 درصد را کسب کند. تویوتا برای این شاسی بلند سیستم AEB را در نظر گرفته که باعث جلوگیری از برخورد در بسیاری از وضعیت‌ها خواهد شد. ضمن این که این خودرو از سیستم تغییر لاین حرکتی نیز بهره می‌برد.

تست تصادف تویوتا لندکروزر

با وجود این که تویوتا لندکروزر سری 300 از ابعاد بسیار بزرگی بهره می‌برد، اما توانسته در بخش حفاظت از کاربران آسیب‌پذیر خیابان و جاده امتیاز ۸۱ درصد را کسب کند؛ این امتیاز دومین امتیاز برتر تست‌های جدید از سال 2020 تا به امروز به‌شمار می‌رود. این شاسی بلند ژاپنی در بخش برخورد با عابران پیاده در زمان عبور آنها از خیابان نیز عملکرد فوق‌العاده‌ای را نشان داده و تمام ترمزهای اضطراری خودکار این خودرو توانستند با عملکرد مناسب خود از وقوع تصادف جلوگیری کنند.

تست تصادف تویوتا لندکروزر

مدیر اجرایی انکپ استرالیا نیز اعلام کرد تویوتا لندکروزر سری 300 توانسته در برابر کاربران آسیب‌پذیر جاده به شکل بی‌سابقه‌ای حفاظت خوبی را نشان دهد و چنین امتیازی برای یک شاسی بلند بزرگ بسیار حائز اهمیت است. همچنین موسسه انکپ استرالیا اعلام کرد خودروهای بزرگ‌تر و سنگین‌تر برای سایر کاربران جاده خطرهای زیادی را به همراه دارند و به همین دلیل ما روی بخش جلوگیری از تصادف یا کاهش آثار برخورد در این بخش توجه ویژه‌ای داریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ان شاالله صنعت خودرو سازی ما هم یک روزی به این سطح برسه