مرورگر مخصوص ارز دیجیتال اپرا - Opera Crypto Browser

اپرا مرورگر مخصوص ارز دیجیتال خودش را برای آیفون‌ها منتشر کرد

اپرا یک مرورگر مخصوص ارز دیجیتال به نام Opera Crypto Browser که مبتنی بر موتور Web3 و با پشتیبانی از dapps است را برای آیفون‌ها منتشر کرد.

اپرا از مرورگر مخصوص ارز دیجیتال خود با تمرکز روی Web3 برای کاربران آیفون و آیپد رونمایی کرد. پیشتر این مرورگر که Opera Crypto Browser نام دارد برای کاربران دسکتاپی و اندروید منتشر شده بود.

مرورگر اپرا کریپتو با هسته Web3 ساخته شده است و حتی دارای یک کیف پول ارز دیجیتال داخلی برای کاربرانی است که می‌خواهند در هر زمان معاملات رمزارز داشته باشند. این برنامه همچنین دسترسی به اپلیکیشن‌ها و بازی‌های غیرمتمرکز را نیز ممکن می‌کند که در رأس آن‌ها متاورس وجود دارد.

مرورگر مخصوص ارز دیجیتال اپرا - Opera Crypto Browser

مرورگر اپرا کریپتو برای ویندوز، مک و اندروید، یک مرورگر غیرمتمرکز web3 با یک کیف پول داخلی غیر حضانتی است. این مرورگر که برای متخصصان ارز دیجیتال و تازه‌کارها ساخته شده، یک تجربه کاربری ساده و قابل درک را با برنامه‌های غیر متمرکز (dapps)، بازی‌ها و پلتفرم‌های متاورس ارائه می‌کند؛ البته کاربران آیفون نیز فراموش نشده‌اند.

یورگن آرنسن، یکی از مدیران اپرا می‌گوید که علاقه به Web3 همچنان در حال افزایش است. پروژه مرورگر مخصوص ارز دیجیتال اپرا با هدف ساده‌سازی تجربه کاربری Web3 که همواره برای کاربران عادی گیج‌کننده بوده، ساخته شده است. اپرا معتقد است Web3 پتانسیل همه‌گیر شدن را دارد.

اگر شما هم می‌خواهید این مرورگر را امتحان کنید، می‌توانید همین حالا آن را از اپ استور دانلود کنید. بی‌شک این اپلیکیشن رایگان می‌تواند کاندیدای «بهترین اپلیکیشن آیفون برای سال ۲۰۲۲» باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*