آپدیت اندروید 12 برای گلکسی S20

آپدیت جدید گلکسی S20 سامسونگ، با باگ صفحه نمایش همراه است!

این روزها برای تیم توسعه نرم‌افزار سامسونگ کابوس‌وار است و گزارش‌هایی درباره عملکرد ضعیف آپدیت‌ها به گوش می‌رسد. حالا نوبت به آپدیت جدید گلکسی S20 رسیده تا صدای کاربران را در بیاورد.

سامسونگ معمولا در کنار تولید گوشی‌هایی باکیفیت، در زمینه پشتیبانی نرم‌افزاری از بیشتر محصولاتش هم عملکردی فوق‌العاده در مقایسه با دیگر تولیدکنندگان گوشی‌های اندرویدی دارد. با این حال هفته‌های اخیر، گزارش‌هایی منتشر شده‌اند که نشان می‌دهند سامسونگ، در توسعه و انتشار آخرین بروزرسانی‌های برخی از گوشی‌هایش عملکرد خوبی نداشته است.

آپدیت اندروید 12 برای نسخه 4G گلکسی S20 FE سامسونگ

برای مثال آپدیت‌های اخیر گوشی گلکسی A52s به حدی پر ایراد بودند که این تصور وجود داشت که سامسونگ در حال قربانی کردن گلکسی A52s برای فروش بهتر گلکسی ای 53 است. حالا نوبت به یکی از پرچم‌دارهای قدیمی سامسونگ رسیده تا در آپدیت جدیدش، با مشکلاتی رو به رو شود. آپدیت جدید گوشی گلکسی S20 سامسونگ که چندی پیش منتشر شد ظاهرا باعث مشکلاتی برای صفحه نمایش گوشی به وجود بیاید.

مشکل آپدیت جدید گوشی گلکسی S20 سامسونگ

با توجه به پست‌هایی که به تازگی در ردیت، توییتر و تالارهای گفتگوی رسمی سامسونگ منتشر شده‌اند، ظاهرا تعدادی از کاربران گوشی گلکسی S20 پس از نصب آپدیت جدید، با باگ هایی طرف شده‌اند. مشکل نمایشگر گلکسی اس 20 سامسونگ پس از آپدیت، نمایش خطوطی سبز یا صورتی رنگ است. نکته عجیب درباره این ایراد، اظهار نظر برخی از کاربران است. اکثریت کاربران اعلام کردند پس از آپدیت این ایراد به وجود آمده اما عده کمی هم اعلام کرده‌اند دقیقا پس از پایان وارانتی گوشی، این مشکل به وجود آمده است!

مقایسه گلکسی اس ۲۱ اولترا با اس ۲۰ اولترا 5G

برخی از پست‌های منتشر شده که به این ایراد اشاره می‌کنند، کاملا جدید هستند اما جالب است بدانید پست‌هایی از سال 2021 میلادی نیز وجود دارند که به وجود ایراد نمایش خطوط سبز و صورتی روی نمایشگر گلکسی اس 20 سامسونگ اشاره می‌کنند. ظاهرا این ایراد برای تعداد محدودی از کاربران پس از یک سال استفاده از گوشی به وجود آمده است. مشکلاتی مانند پرپر زدن سفید یا سبز نمایشگر نیز پس از یک سال استفاده از این گوشی توسط تعدادی از کاربران گزارش شده است.

نکته‌ای که واضح است، وجود این ایراد در برخی از گلکسی S20 های سامسونگ است و حالا ظاهرا با انتشار آپدیت جدید این گوشی، کاربران بیشتری با مشکلات نمایشگر رو به رو شده‌اند. بدون شک سامسونگ در آینده‌ای نزدیک با یک بروزرسانی نرم‌افزاری ایراد نمایشگر گلکسی اس 20 را از بین خواهد برد. اما در هر حال بهتر است در صورتی که هنوز گوشی گلکسی S20 خود را به آپدیت جدید مجهز نکرده‌اید، دست نگه دارید و منتظر آپدیت جدید بمانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*