شیائومی 12

مشخصات جدیدی از شیائومی 12S و پرو به همراه میکس فولد 2 منتشر شد

ظاهرا اعضای جدیدی به خانواده Xiaomi 12 اضافه خواهند شد: شیائومی 12S و 12S پرو که همراه با گوشی منعطف میکس فولد 2، موضوع یک افشاگری جدید هستند.

از قبل انتظار می‌رفت که شیائومی 12 اولترا، 12 تی و 12 تی پرو به سایر مدل‌های سری 12 اضافه شوند؛ اما حالا باید منتظر شیائومی 12S و 12S پرو هم باشیم. به تازگی این گوشی‌ها با شماره مدل‌های 2206123SC و 2206122SC در دیتابیس EMEI دیده شده‌اند.

از مشخصات احتمالی آن‌ها، باید به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس اشاره کنیم که نسخه‌ی ارتقایافته‌ی اسنپدراگون 8 نسل 1 است. انتظار می‌رود در فصل تابستان، این مدل‌ها را ملاقات کنیم.

شیائومی 12S

ناگفته نماند عرضه جهانی سری شیائومی 12 در حالی آغاز شده است که پیش‌بینی می‌شود فروش گوشی‌های این کمپانی در روسیه، کاهش پیدا کند. تحلیلگران اُفت ارزش روبل، اختلال در زنجیره تامین و فشار اقتصادی تحمیل شده بر روس‌ها در اثر جنگ اوکراین را در این امر دخیل می‌دانند.

اما محصول دیگری که صدای قدم‌هایش به گوش می‌رسد، نسل دوم گوشی تاشو شیائومی میکس فولد است. طراحی میکس فولد 2 را با یک برآمدگی بزرگ دوربین در پشت، برگرفته از شیائومی 12 اولترا توصیف کرده‌اند.

طراحی دوربین شیائومی میکس فولد 2

انتظار می‌رود این گوشی منعطف به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، پردازنده تصویر Surge C1 و یک صفحه نمایش 8 اینچ با نرخ نوسازی بالا تجهیز شود. البته شیائومی باید فکری به حال چین‌خوردگی وسط نمایشگر هم بکند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*