گلکسی M53 5G سامسونگ

رنگبندی و نسخه‌های گلکسی M53 5G سامسونگ مشخص شد

دو روز مانده به عرضه گوشی میان‌رده و خوش قیمت گلکسی M53 5G سامسونگ، اطلاعاتی از رنگبندی و نسخه‌های مختلف این گوشی به بیرون درز کرد.

سامسونگ خودش را آماده رونمایی از گوشی میان‌رده گلکسی M53 5G در دوم اردیبهشت ماه می‌کند. از آنجا که این گوشی پیشتر معرفی شده، بنابراین همه از مشخصات فنی آن مطلع هستند. اما درست چند روز مانده به عرضه، یک افشاگر جزئیاتی از رنگبندی و نسخه‌های مختلف این گوشی را منتشر کرده است.

به گفته او، گوشی میان‌رده سامسونگ قرار است در دو نسخه با پیکربندی متفاوت عرضه شود. یک نسخه با ۶ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی و یک نسخه گران‌تر که از ۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی برخوردار است. رنگبندی این گوشی نیز شامل رنگ‌های سبز و آبی می‌شود. البته به خاطر داشته باشید که این نسخه‌ها مختص بازار هند است و مشخص نیست که در دیگر بازارها نیز همین دو نسخه عرضه شوند یا نسخه‌های دیگری نیز وجود دارد.

نگاهی به سایر مشخصات گلکسی M53 5G

گوشی ام ۵۳ ۵ جی سامسونگ به یک نمایشگر بزرگ ۶.۷ اینچی AMOLE مجهز است که رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی دارد. چیپست Dimensity 900 در قلب تپنده آن حضور دارد که ۶/۸ گیگ رم و ۱۲۸ گیگ حافظه داخلی آنرا همراهی می‌کنند. اگر همچنان این حافظه برای شما کم است، می‌توانید از یک کارت microSD برای افزایش آن استفاده کنید.

گلکسی M53 5G سامسونگ

در جلوی گوشی یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی داخل یک حفره قرار دارد. در پشت گوشی هم شاهد حضور دوربین ۱۰۸ مگاپیکسلی، یک دوربین ۸ مگاپیکسلی فوق عریض و دو دوربین ۲ مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق هستیم.

گلکسی M53 از یک باتری ۵،۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی انرژی می‌گیرد و با توان ۲۵ وات به سرعت شارژ می‌شود. روی آن اندروید ۱۲ نصب است و رابط کاربری One UI 4.1 را نیز در اختیار مشتریان قرار می‌دهد. این‌ها تمام چیزهایی است که باید در مورد این گوشی جذاب بدانید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*