همراه اول

همراه اول به شکل رسمی از فدراسیون ناشنوایان حمایت می‌کند

همراه اول به شکل رسمی از فدراسیون ناشنوایان برای حضور در المپیک ناشنوایان ۲۰۲۲ حمایت می‌کند. این رویداد ورزشی از 9 تا 25 اردیبهشت ۱۴۰۱ در کشور برزیل برگزار می‌شود.

عصر روز سه شنبه 30 فروردین ۱۴۰۱ اپراتور همراه اول طی مراسمی در هتل المپیک به عنوان حامی فدراسیون ناشنوایان معرفی شد. المپیک ناشنوایان 2022 از 9 تا 25 اردیبهشت ۱۴۰۱ در شهر کاشیاس دوسول برزیل برگزار می‌شود و کاروان تیم‌های ورزشی ناشنوایان کشورمان نیز با حمایت رسمی همراه اول و با شعار «موفقیت در سکوت» و با نام «صدای ایران» در این رویداد ورزشی حضور پیدا خواهند کرد.

حمایت همراه اول از فدراسیون ناشنوایان

در بیست و چهارمین دوره مسابقات المپیک ناشنوایان ورزشکاران مرد کشورمان در ۹ رشته کشتی آزاد، کشتی فرنگی، تکواندو، کاراته، فوتبال، والیبال ساحلی، دو و میدانی، تیراندازی و جودو و ورزشکاران زن در 3 رشته کاراته، تکواندو و تیراندازی با سایر ورزشکاران رقابت خواهند کرد. در این رویداد ورزشی ورزشکارانی از ۱۶۰ کشور حضور خواهند داشت و ورزشکاران ما برای کسب مدال امید زیادی دارند. گفتنی است اپراتور همراه اول علاوه بر تیم‌های ملی ناشنوایان، به شکل رسمی از تیم‌های ملی کشتی و والیبال ایران نیز حمایت می‌کند.

در این مراسم حمید سجادی (وزیر ورزش و جوانان)، سیدرضا صالحی امیری (رئیس کمیته ملی المپیک)، مهران تیشه گران (رئیس فدراسیون ناشنوایان)، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و پیشکسوتان ورزش نیز حضور داشتند. رئیس فدراسیون ناشنوایان عنوان کرد از این که همراه اول به عنوان اسپانسر فدراسیون و کاروان ناشنوایان معرفی شد بسیار قدردانیم؛ چرا که این بزرگ‌ترین لطف در حق ما محسوب می‌شود و امیدواریم کاروان ما بتواند در پایان مسابقات جزو شش تیم برتر المپیک قرار بگیرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*