سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی موبایل سونی

امسال سونی بزرگترین سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی موبایل را در یک گوشی معرفی می‌کند

سونی امسال بزرگترین سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی موبایل را در یک گوشی موبایل معرفی خواهد کرد. اما ظاهراً این گوشی از برند خود سونی نیست!

سال ۲۰۱۴، گوشی DCM-CM1 پاناسونیک همراه با بزرگ‌ترین سنسور دوربین موبایل در جهان معرفی شد. یک سنسور ۲۰ مگاپیکسلی ۱ اینچی که باعث شده این گوشی اندرویدی بیشتر شبیه به یک دوربین عکاسی باشد. اما اکنون بزرگ‌ترین سنسورهای دوربین هم جذاب به نظر می‌رسند. به طور مثال می‌توان به سنسور ۱/۱.۱۲ اینچی Samsung GN2 در گوشی شیائومی می ۱۱ اولترا یا سنسور ۱ اینچی Sony Xperia PRO-I که فضای قابل استفاده کوچک‌تری دارد اشاره کرد.

حالا خبر رسیده که سونی به دنبال تولید یک سنسور بزرگ ۱ اینچی دیگر برای گوشی‌های موبایل است. یک افشاگر مطرح به نام Digital Chat Station مدعی شده که این سنسور با شماره مدل IMX989 قرار است به زودی در سال جاری همراه یک گوشی موبایل معرفی شود. اما ظاهراً قرار نیست از این سنسور برای نخستین بار در گوشی پرچمدار اکسپریا PRO-I یا یک پرچمدار دیگر با برند شیائومی استفاده شود. هر تلفن هوشمندی که زودتر بتواند از آن استفاده کند، به خاطر داشتن بزرگ‌ترین سنسور دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در یک گوشی به خود ببالد.

باید منتظر ماند و دید که نسل جدید سنسورهای دوربین سری IMX900 سونی چه عملکردی داشته و چه تغییراتی می‌توانند در تجربه عکاسی به وجود بیاورند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*