گلکسی Z Fold 4 با دوربین 108 مگاپیکسلی

گلکسی Z Fold 4 با دوربین 108 مگاپیکسلی می‌آید

اخیرا برخی مشخصات گلکسی Z Fold 4 به عنوان جدیدترین گوشی‌ تاشو سامسونگ فاش شده که از تجهیز آن به دوربینی 108 مگاپیکسلی حکایت دارد.

گلکسی Z Fold 4 جدیدترین گوشی تاشو سامسونگ خواهد بود که بر اساس اطلاعات فاش شده، با دوربین 108 مگاپیکسلی عرضه می‌شود.

طبیعی است که کره‌ای‌ها بخواهند با عرضه یک پرچمدار تاشو قدرتمند، جایگاه برتر خود را در این بازار نوظهور که حالا بازیگران جدید دیگری هم پیدا کرده حفظ کنند.

مشخصات دوربین گلکسی Z Fold 4

اخیرا دو هیون کیم افشاگر شناخته شده مدعی شده که دوربین اصلی گلکسی زد فولد 4 یک سنسور 108 مگاپیکسلی خواهد بود و این ادعای او سبب گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر استفاده از همان ماژول دوربین گلکسی S22 اولترا و سنسور ISOCELL HM3 1/2.55 اینچی در گوشی تاشو جدید شده است.

گلکسی زد فولد 4

همزمان با انتشار این اخبار، افشاگر دیگری به نام chunvn8888 اعلام کرده ترکیب دوربین زد فولد 4 جز سنسور پریسکوپی 10 مگاپیکسلی، مشابه با S22 اولترا و شامل سنسورهای 12 مگاپیکسلی فوق‌عریض و 12 مگاپیکسلی تله‌فوتو خواهد بود. به علاوه شایعات از ارتقا دوربین سلفی به 10 مگاپیکسل نسبت به دوربین 4 مگاپیکسلی Z Fold 3 حکایت دارند.

انتظار می‌رود زد فولد 4 بدون غلاف مخصوص قلم S Pen و با بدنه‌ای نازک‌تر و سبک‌تر نسبت به نسل قبل عرضه شود و مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس باشد که هنوز عرضه نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*