آپدیت فصل 3 کالاف دیوتی وارزون

آپدیت فصل 3 کالاف دیوتی وارزون و ونگارد ؛ تاریخ شروع، ویژگی‌های جدید و اطلاعات تکمیلی

فصل 3 کالاف دیوتی وارزون و ونگارد به‌زودی آغاز می‌شود و تا اینجا اطلاعات نسبتاً جامعی از آن انتشار یافته است که در ادامه به آن‌ها می‌پردازیم.

به نظر می‌رسد که فصل 3 کالاف دیوتی وارزون و ونگارد به معنای واقعی کلمه، هیولاگونه باشد! چراکه گودزیلا و کینگ کونگ در آن حضور پیدا خواهند کرد.

شرکت اکتیویژن اخیرا جزئیات تازه‌ای از فصل جدید کالاف دیوتی منتشر کرده است، از جمله اینکه چه زمانی آغاز می‌شود و باید منتظر چه محتواهای هیجان‌انگیز تازه‌ای باشیم.

تاریخ آغاز فصل 3 کالاف دیوتی وارزون و ونگارد

طبق اعلام شرکت «اکتیویژن»، آپدیت فصل سوم وارزون و ونگارد در تاریخ «27 آوریل» (چهارشنبه، 7 اردیبهشت)، رأس ساعت 20:30 در دسترس قرار خواهد گرفت. مشخص نیست حجم این به‌روزرسانی چه قدر است اما پس از دانلود آن سریعاً می‌توانید به تجربه‌ی این فصل بپردازید.

در این فصل منتظر چه چیزهایی باشیم؟

این فصل، «سلاح‌های محرمانه» نامگذاری شده و ظاهراً روی هیولاها تمرکز دارد. انفجار بمب‌هایی در بخش‌های مختلف جهان، به ظهور و هجوم این موجودات عظیم‌الجثه منجر شده است و حالا شما باید با آن‌ها به مبارزه بپردازید. بازی شامل اوپراتورهای تازه‌ای خواهد بود و دو اسلحه‌ی جدید هم بصورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد.

آپدیت فصل 3 کالاف دیوتی وارزون

وارزون

در فصل دوم، جزیره‌ی «ریبرث» از نظر بصری به‌روزرسانی شد و ویژگی‌هایی همچون «ایستگاه‌های تبادل اسلحه» و «برجک‌های ارتباطی» به بخش‌های مختلف جزیره‌ی زندان اضافه شد. با توجه‌ به اهمیت ویژه‌ای که سازندگان برای نقشه‌ی کوچک‌تر وارزون قائل شدند، می‌توان انتظار داشت که برای فصل سوم تمرکز آن‌ها روی نقشه‌ی اصلی «کالدرا» قرار بگیرد.

همچنین شایعاتی پیرامون حضور گودزیلا و کینگ کونگ در بازی شنیده می‌شد که این اخبار عجیب مدتی قبل با انتشار یک تریلر بصورت رسمی تایید شد. این هیولاها بخشی از اوپراشن «مونارک» خواهند بود که قرار است از تاریخ «11 مه» (21 اردیبهشت) آغاز شود.

استودیوی «ریون سافتور» وعده‌ی تحولات دیگری در بخش بتل رویال فصل 3 کالاف دیوتی وارزون را نیز داده است، از جمله تغییر «پِرک‌ها» و چند نوآوری جذابِ اعلام‌نشده که بازیکنان را هیجان‌زده خواهد کرد.

ونگارد

ریون سافتور برای ونگارد چند نقشه‌ی جدید در نظر گرفته است که البته همه‌ی آن از ابتدای فصل در دسترس نخواهند بود. نقشه‌ی «مِی‌هم» (Mayhem) از همان روز اول قابل بازی کردن است اما نقشه‌ی «شییِر» (Shere) در تاریخی نامعلوم عرضه می‌شود.

یک «تروفی سیستم» نیز به بازی اضافه خواهد شد که در میدان جنگ قابل استفاده است و آن را برای مقابله با دستگاه‌های منفجره می‌توانید به کار بگیرید (این ویژگی در نسخه‌های پیشین مجموعه وجود داشت و یک نوآوری محسوب نمی‌شود).

آپدیت فصل 3 کالاف دیوتی وارزون

طبق اطلاعات منتشر شده، نقشه‌ی مِی‌هم همانند محل فیلمبرداری یک اثر سینمایی از دهه‌ی 50 میلادی طراحی شده است و در آنجا با یک سفینه‌ی فضایی، یک کوه آتش‌فشان و یک هیولای عروسکی روبرو خواهید شد. این نقشه دارای چندین ورودی است تا بازیکنان بتوانند استراتژی‌های مختلفی را به کار بگیرند.

مطابق معمول، با بازی کردن در بخش «رنکد پلی» (Ranked Play) جوایز تازه‌ای دریافت خواهید کرد که فقط در همین فصل قابل دسترس است، همانند اسکین‌های جدید و غیره. بخش رنکد پلی به تازگی یک آپدیت بزرگ دریافت کرده و احتمالاً باز هم تغییر کند.

و در نهایت، بخش زامبی‌ها که در فصل دوم آپدیت‌های مناسبی دریافت کرده بود، در این فصل هم به‌روزرسانی خواهد شد و حتی قرار است یک مأموریت داستانی جدید هم داشته باشد. همان‌طور که می‌دانید، مدتی قبل، طرفداران از بخش زامبی‌های ونگارد به شدت انتقاد کردند، زیرا قابلیت متوقف کردن بازی به آن اضافه شده بود اما محدودیت‌های زیادی برای بازیکنان ایجاد می‌کرد.

مشخص نیست که آیا استودیوی سازنده قصد تغییر سیستم توقف بخش زامبی‌ها را دارد یا خیر. ناگفته نماند که در فصل سوم، نقشه‌ی تازه‌ای برای بخش زامبی منتشر نمی‌شود اما شاید در فصل‌های بعدی این اتفاق رخ دهد.

در دیگر خبر مرتبط با این مجموعه، رپر مشهور آمریکایی، «اسنوپ داگ» به عنوان یک اوپراتور به هر دو نسخه‌ی وارزون و ونگارد اضافه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*